עצות עבור איפור כלות

כלה צריכה להיראות במיטבה ביום חתונתה ולהשתמש בכל אמצעי הטיפוח העומדים לרשותה. מלבד תשומת הלב המופנית כלפי הכלה, חשוב לזכור כי מדובר על יום ארוך ולעיתים אפילו מייגע. כלות המעוניינות לשמור על מראה זוהר ומבריק יכולות היום להשתמש במגוון רחב של מוצרי איפור. מצד שני, רק מעטות יודעות כיצד לשלב בין איפור לבין תסרוקת, שמלה ואביזרים. כאן נכנסות לתמונה מאפרות מקצועיות עם ניסיון ומיומנות.

באופן עקרוני, המראה המומלץ עבור איפור כלות הוא נקי, טבעי ועל טהרת הצבע הלבן. את המראה הזה משיגים כאשר מבחינים בין הכנות לפני האירוע וטכניקות לאיפור ביום האירוע עצמו. עדיף לתכנן טיפול קוסמטי כחודש לפחות לפני החתונה וכך למנוע תופעות לוואי, אדמומיות או רגישות בעור. המלצה נוספת היא לא למרוט שיער בפנים בשבוע שלפני החתונה. בעלות משקפיים צריכות לנסות להרכיב עדשות מגע מספר ימים טרם החתונה ולהתייעץ עם רופא בכל מקרה של התלבטות.

כיצד בוחרים מאפר?

הסוד עבור בחירת מאפר היא לבצע הכנה מוקדמת ולזהות את ההבדלים בין סגנונות איפור. כמו בתחומים אחרים, גם בענף הקוסמטיקה ניתן לראות השפעות שונות בין מאפרים ואנשי מקצוע. כדאי להכיר את סגנון המאפר וכמובן לקבל כמה שיותר המלצות מחברים, בני משפחה, קולגות וכדומה. מומלץ להיפגש עם המאפר כדי לספר על העדפות אישיות ולהביא תמונה להמחשה.

לא חייבים לחכות לרגע האחרון כדי לבחור מאפר או מאפרת. כלות צריכות לדאוג מראש לכל הפרטים הקטנים, ובמקביל להשאיר זמן לשינויים והתאמות. יש לתאם איפור ניסיון ולהגיע עם חולצה לבנה שתבטיח התאמה אופטימאלית בערב האירוע.

איפור ביום החתונה

המטרות של איפור כלות הן להחזיק מעמד 10 שעות לפחות ולהתאים לצילומי סטילס ווידאו. רצוי להגיע לאיפור עם חולצה פתוחה או מכופתרת כדי לא להרוס את התסרוקת, אך להימנע ממריחת קרם לחות. המייק אפ המשמש לאיפור מכיל בתוכו לחות והוא יתאים לרוב סוגי העור וסגנונות הטיפוח. מומלץ גם להגיע עם פנים נקיות ובלי שאריות מסקרה או עיפרון עיניים.

מראה כלה עדכני מביא לידי ביטוי את היתרונות האסתטיים של המאופרת ומאפשר לה לשמור על מראה זוהר לאורך זמן. אנשי מקצוע בתחום האיפור עוברים הכשרה ארוכה לפני שהם נפגשים עם כלות. כדי להבליט את עצמות הלחיים לדוגמא מומלץ ליצור הצללות עוד לפני הנחת הסומק. שיקולים אחרים מביאים בחשבון את צבע העיניים של הכלה, את עובי השפתיים ואת אורך הריסים. הפרטים הקטנים עושים הבדל גדול באיפור כלות וצפויים להשפיע על המראה החיצוני בערב הכי חשוב בחיים.

האיפור נספג לאחר חצי שעה-שעה ולאחר מכן נראה טבעי יותר. חשוב להתנתק מהרגלי האיפור הרגילים, להכין תיק קטן ובתוכו מגבונים לחים ולהשתמש בשפתון שקוף או גלוס לרענון השפתיים במהלך האירוע.