שילוב קרם הגנה באיפור יומיומי בקיץ

עונת הקיץ גורמת לנו להזדקק להגנה מפני השמש, ולא תמיד זה מסתדר עם האיפור שלנו

הקיץ הישראלי הוא עונה ארוכה, חמה במיוחד ועבור רבים מאתנו גם מהנה מאוד. הקיץ הישראלי מאופיין בכך שרבים מאתנו מבלים בו שעות רבות על חוף הים או בבריכה, ובכל מקרה גם אם אנחנו לא מתכננים לבלות ביום מסוים על סף הבריכה כדאי מאוד שנגן על העור שלנו ככלל ועל עור הפנים שלנו בפרט מפני השמש. ההגנה מפני השמש, שמתבצעת עם קרם הגנה, היא מרכיב חשוב בקיץ שלנו לא רק מבחינה ויזואלית בהגנה מפני אדמומיות והישרפות, אלא גם ובעיקר מבחינה רפואית בדיוק מהסיבות הללו. חשיפה לא מבוקרת ולא מוגנת לשמש החמה והקופחת יכולה להוביל גם להתפרצות עתידית של סרטן העור, ולכן בסופו של דבר אנחנו נעשה מאמצים רבים בכדי להבטיח את המריחה היום יומית של קרם ההגנה על פנינו. האתגר בהקשר זה הוא במקרים רבים השילוב של קרם ההגנה עם איפור הפנים הקבוע שלנו.

כיצד נשלב את קרם ההגנה מבלי שהוא יפגע במסגרת של איפור עדין שעל פנינו?

חשוב להבין שעבודתו של קרם ההגנה היא זו שצריכה להתבצע במגע ישיר עם הגוף, ולכן שכבת המריחה התחתונה ביותר של השילוב בין קרם הגנה ובין איפור עדין לפנים היא השכבה של קרם ההגנה. את קרם ההגנה נמרח היטב על כל הפנים שלנו כך שהוא ייספג בעור עד תום, ואת השארית נספיג עם נייר טישו. מומלץ בשלב זה לשטוף את ידינו היטב לפני שאנחנו מורחים מייק אפ או כל שכבת איפור אחרת. אם אנחנו משתמשות בקרם לחות או קרם בסיס בעלי מאפיינים של מייק אפ, בשלב זה נמרח אותם וחשוב שנזכור שהם גם לא מהווים תחליף לקרם ההגנה. לבסוף, מומלץ בהחלט גם לבצע איפור עדין בשכבה העליונה עם פודרה, שמספקת הגנה מסוימת לעור מצד אחד ומצד שני שומרת את קרם ההגנה וקרם הלחות במקומם.

אחד התנאים החשובים ביותר של שילוב מוצלח בין קרם הגנה ואיפור הוא בחירה נכונה של מוצרים בכל תחום

בכדי לבצע בהצלחה את השילוב העדין בין הגנה מפני השמש ובין איפור עדין לפנים, אנחנו צריכים מוצרים איכותיים משתי הקטגוריות. בכל הנוגע לקרם ההגנה עלינו לבחור בקרם החוסם הן קרני UVA והן קרני UVB, עם הגנה ברמת SPF 15 לפחות (ובמקרים רבים יותר – הכירו או עור הגוף שלכם ואת ההגנה שנחוצה לו).

לשלב את ההגנה מפני השמש באיפור היום יומי שלנו וליהנות ממראה מושך ומעור מוגן מפני השמש

כשאנחנו משלבים את ההגנה מפני השמש עם האיפור היום יומי שאנחנו מבצעות בפנים שלנו, אנחנו נהנות מאותו המראה אליו אנחנו רגילות ושאותו אנו מכירות כמחמיא לנו, בשילוב עם הגנה על העור שלנו ועל הגוף שלנו לאורך זמן.