לימודי איפור כלות לקריירה חגיגית

לימודי איפור כלות – מה לומדים?

מקצוע האיפור על גווניו השונים תפס תאוצה בשנים האחרונות. יחד עם הביקוש הרב נפתחו גם מספר רב של בתי ספר לאיפור, המעניקים מבחר גדול של אופציות לסטודנט המתעניין. לימודי איפור כלות נמשכים כמה חודשים עד שנה, ונחלקים לשני חלקים עיקריים: החלק התיאורטי והחלק המעשי.

• בחלק התאורטי לומדים התלמידים סגנונות וטכניקות באיפור, התאמת האיפור לעור הפנים, הכרות עם מוצרי האיפור, התאמת האיפור לאירוע לו הוא מיועד, ונחשפים לטרנדים העכשויים בעולם האיפור.

• בחלק המעשי, מיישמים התלמידים את אשר למדו. התלמידים מתאמנים זה על זה בטכניקות איפור שונות, ואז מתאמנים על לקוחות אמיתיים. קורס האיפור חושף את תלמידיו לסוגים שונים של איפור כמו: איפור גוף, איפור דוגמניות, איפור ערב, איפור כלות ועוד.

לאחר שנחשפו התלמידים לתכנים ולסוגים השונים, בוחר כל אחד את המסלול בו יתמקצע.

למי מתאימים הלימודים?

לימודי איפור כלות יכולים להתאים לכמה סוגים של מתעניינים:

• איפור כלות יכול להיות מקצוע מתאים לאילו המתעניינים ברזי האיפור המקצועי, והבסיס להתאמת האיפור לאישה.

• איפור כלות יכול להתאים לאילו המעוניינים להפוך אישה, ביום החשוב ביותר בחייה ליפה, עדינה ומאושרת.

• איפור כלות יכול להתאים לכל אילו בעלי חוש התאמת צבעים ויכולת זיהוי תווי פנים.

• איפור כלות מתאים בעיקר לאילו המעוניינים להשתלב בתעשיית היופי באופן עצמאי, ומעוניינים בעבודה חלקית או מלאה בתחום.

ומה אחר כך?

איפור כלות הינו מקצוע יוקרתי ומפותח. קיים שוק רחב של מאפרים, אך יחד עם זאת מלאי גדול של עבודות בתחום. בתום לימודי האיפור כל תלמיד יבחר להתמקד בתחום איפור שונה אליו הוא מתחבר. התלמידים שיבחרו באיפור כלות ישתלבו בתעשיה באחת משתי דרכים: פתיחת עסק עצמאי ואיפור כלות בסטודיו או בשילוב עם מעצב שיער, או איפור כלות נייד, כאשר את בתור מאפרת מגיעה לביתה של הכלה. בוגרים רבים בוחרים לשלב בנוסף ללימודי האיפור גם לימודי עיצוב שיער, ויציעו חבילות ודילים המשלבים עיצוב שיער יחד עם איפור.

כיצד תוכלי לבלוט מעל שאר המתחרים?

בתור מאפרת אישית, ומאחר וכמות המתחרים בשוק גדולה, עלייך לדעת כיצד לבלוט כמאפרת טובה ומוצלחת. הנה מספר טיפים שיסייעו לך במשימה זו:

• הקשבה: המרכיב החשוב ביותר באיפור כלות הוא מידת ההקשבה שלך לכלה. בפעולות הבסיסיות של התאמה לצבע עור, העניקת מראה עדין, ומריחת צללית מתאימה את כבר בקיאה, מידת ההבנה וההקשבה לכלה, הופכת אותך לבולטת על פני המתחרים.

• מהימנות: השוק רווי במאפרים אשר מתמחרים את עבודתם במחירים גבוהים. רוב הכלות מחפשות מישהי טובה, אך גם לא יקרה, היי חכמה מספיק להעניק להם שילוב זה. השתדלי לקבוע טווח מחירים סביר לאיפור, ואל תנסי להרוויח על חשבון הלקוח. ברגע שתפתחי מוניטין של מאפרת אמינה, הלקוחות לא יאחרו להגיע.

שלי לאון, אמנית האיפור. שלי מעבירה קורסים וסדנאות לאיפור במשך 10 שנים ומאפרת כלות בעלת שם