איפה כדאי לעשות איפור כלות

בפגישה הראשונה עם מאפרת איפור כלות כדאי לעשות ניסיון ולנסות לקבוע יחד את הכיוון הרצוי לכן, כדי שאתן תהיו מרוצות מהמראה הסופי, ולא תגענה לערב הגדול ולא תהיו מרוצות.

כדאי לבדוק מראש את הנושא בשטח, ולהתעניין אצל כלות אחרות, איזה איפור כלות הן עשו, או להיכנס לאתרים שונים, ואפילו להביא אתכן תמונה של כוכבת או מישהי אחרת, שאהבתן את האיפור שלה בעיתון ידוע כלשהו או באירוע שהייתן בו.

איפור כלות 

איפור כלות חייב להיות מוקפד כראוי לערב החשוב בחייך. בערב הכלולות הכלה אמורה להיראות הכי מלכותית שיש באולם. הכי נוצצת ובולטת. כדי  לבחור מאפרת כלות מקצועית, כזו שתאפר אותך בצורה הכי טובה ותדגיש את תווי פנייך, עלייך הכלה, לעשות שיעורי בית בצורה מאוד רחבה . 

איפור כלות – עבודת בית 

לאיפור כלות מוצלח קודם כל את הכלה צריכה לאבחן מה סגנון האיפור האהוב עלייך, או ליתר דיוק, איזה איפור נראה עלייך הכי טוב. זו שאלה כללית מדיי שבאים לכוון את המאפרת כלות שלך, ולכן אני אמקד אותך בשאלות יותר ספציפיות. האם את הכלה, מתאפרת ביום יום? האם את אוהבת מראה טיבעי? האם התאפרת פעם אצל מאפרת מקצועית? ובכלל –  ביום החתונה, איך תיראה השמלה שלך, וסגנון השיער. האם תרצי לשוות למראה הכללי, מראה קלאסי שמרני, או מראה שובב ופרוע. 

לאור השאלות האלה ששאלת את עצמך תוכלי להבין איזה סגנון איפור את מרגישה עימו הכי בנוח ואיזה איפור יתאים למראה הכללי שלך. איפור כלות חייב להתאים למראה השמלה ובטח לשיער. 

שלבים באיפור כלות

כשאת הכלה עורכת איפור ניסיון בקשי מהמאפרת שלך לערב אותך בכל התהליך של האיפור. משלב ניקוי הפניהם לקראת האיפור ועד לשלב הסופי, הפידור מה תפקידו ובערך עד מתי צפוי להיות האיפור עמיד וכו'
לרוב , כשהכלה מסתכלת ישירות למראה מייד בתום האיפור, היא מבוהלת מהכמות ומהמראה השונה שקיבלה לפתע. אבל כשמתרגלים למראה מבינים כי בתמונות ובאולם מזויות שונות, האיפור נראה אחרת לגמרי. לכן אם הכלה מעורבת בתפקיד של כל תכשיר איפור ששמים לה על הפנים היא כבר יודעת למה לצפות. 

איפור כלות- איפור ניסיון

איפור ניסיון אמור לתת לכלה בחינה של האיפור לאורך כל הערב. זו הדרך של הכלה לבחון את הכישורים של המאפרת שבחרה והאם היא עומדת בציפיותיה. אם הכלה תבחן את האיפור ניסיון לאורך היום, ותבחן אותו ממרחקים שונים וזויות שונות, אם יחמיאו לה, הכלה לבטח תוכל לדעת אם איפור כלות כזה הוא האיפור המתאים ביותר לערב הכלולות שלה. וראוי שתבחן את האיפור כלות ביום הניסיון. 

זמן הגעת המאפרת כלות

את הכלה צריכה לדעת מתי תנחי את המאפרת להגיע למקום ההתארגנות שלך. כדי למנוע לחצים ומתח מיותר עדיף שתתנו מרווח של חצי שעה לכאן או לכאן כדי לסיים את עבודת האיפור בצורה הכי רגועה ושלווה. וכדי שעבודת האיפור תקבל את זמן ההשקעה הראוי לה, הזמן שמקדישים לה הוא חשוב. 

איפור כלות, הוא עניין שחשוב לתת עליו המון חשיבה מוקדמת כדי שמראה פנייך יהיה מושלם. 
שלי לאון – מאפרת כלות למעלה מ 10 שנים בתחום האיפור, מאפרת גם בהפקות טלויזיוניות ואירועים חשובים, מעבירה קורסים לאיפור מקצועי מטעם התמ"ת, וסדנאות איפור.