איפור זול מול יקר

מדוע האיכות ולא הכמות מנצחת בכל הקשור לתיק האיפור שלך?

את עוברת בקניון, בוודאי מספר פעמים בשבוע, ותוהה לגבי המבצע האחרון של צלליות ב-20 ₪ בפארם הצמוד ומצד שני מוצרי איפור של יקרים קורצים לך מהחנויות האיפור העמוסות כל טוב. כל עיפרון לעיניים שם יעלה לך אולי כפול או אפילו פי שלוש מעיפרון שתקני בפארם. המגוון גם כן מפתה: טורקיז זוהר, אפור כהה ומסתורי וורוד בזוקה מתקתק , את תוהה האם ללכת על איכות או כמות. המאפרת שלי לאון, המתמחה באיפור מקצועי מסבירה מדוע כדי להשקיע במוצרי איפור איכותיים:

גוון העור שלנו מתחלף רק פעמיים בשנה

אין טעם לקנות מייק-אפ אחת לחודש. ראשית מייק אפ טוב אמור להספיק לזמן רב, משום שמספר טיפות אמורות לכסות את רוב הפנים. שנית, גוון העור נשאר כפי שהוא או מקסימום עולה במספר או שניים בתקופת הקיץ. כמו כן מייקאפ טוב מחזיק לאורך ערב שלם ומצטלם טוב ועל כן אין סיבה לקנות סוגים רבים של מייקאפ המותאמים ,כביכול, למטרות שונות. קניית מייקאפ איכותי בהחלט מספיקה אחת לעונה.

איפור בסיסי נשאר לאורך השנה

מסקרה, סומק ואיילינר הם מוצרים המשמשים אותנו בגוונים קבועים לאורך השנה. בכלל, רוב מוצרי האיפור שרובנו שמות הם קבועים וגם אם תיק האיפור שלנו מלא, אנו חוזרות תמיד למוצרים הנוחים והאיכותיים. עדיף לרכוש מסקרה אחת טובה ויקרה יחסית על מסקרה זולה שנחליפה לאחרת אחרי שבועיים כיוון שהיא יוצרת גושים או נוזלת.

איפור איכותי מספיק לזמן רב יותר ועל כן הוא משתלם יותר

אם את משתמשת בצללית זולה יחסית , ייתכן ואת מוציאה כסף רב יותר באופן זה במקום להשתמש בצללית דחוסה למשל, שאיננה דורשת מריחות חוזרות ונשנות. צללית דחוסה ואיכותית עשויה להספיק אפילו לשנה לעומת צללית זולה שעשויה להיגמר תוך חודשיים שלושה.

מוצרים יקרים מכילים לחות פעמים רבות ושומרים על עורך

מוצרים יקרים יותר, הם מוצרים שבדכ נוסו קודם והם עשויים להכיל ויטמינים או חומרים טבעיים ובכך לשמור על עורך. שמירה על עור והרחקת גורמים אלרגניים תסייע לך להימנע מבעיות עור ואולי אפילו תחסוך לך כמה ביקורים אצל הדרמטולוג.

איפור יקר פשוט נראה טוב יותר

בדיוק מאותה סיבה שלתיקים מזויפים לא יהיה לעולם אותו תפור מדויק כמו תיקי מעצבים מקוריים כך גם באיפור. איפור איכותי מורכב מחומרים יקרים יותר פעמים רבות . הסיבה שלא מורידים את מחיריו משמעותית, היא פעמים רבות הסיבה שהכנתו יקרה יותר כי הוא מכיל מרכיבים איכותיים יותר.