איפור כלות – טרנדים עדכניים

כל כלה רוצה להיות כמו נסיכה ביום חתונתה. כלות רבות משקיעות הרבה מאוד בלבוש ובתסרוקת שלהן ביום הכלולות. אחד הפרטים הכי חשובים שכל כלה נותנת עליו את הדעת הוא האיפור שיהיה לה באירוע. איפור כלות מהווה תחום רחב מאוד ועשיר ויש הרבה סוגים שונים של איפור לנשים שמתחתנות. מאפרת מקצועית יכולה לאפר כל כלה לפי הטרנדים הכי עדכניים שיש בשוק החתונות.

עולם החתונות הוא עולם מגוון מאוד. אחד הטרנדים המרכזיים באיפור של כלות הוא איפור בעזרת נצנצים. כלות רבות בוחרות לשלב באיפור שלהן נצנצים. הנצנצים הופכים את האיפור למפואר ומרשים יותר. איפור זה יכול להפוך את ההופעה של כל כלה ליותר מרשימה ולהעניק לה מראה מלכותי מאוד ומרגש.

איפור כלות – על איפור לצילומי טראש דה דרס

איפור כלות הוא לא איפור רק ליום החתונה עצמה אלא גם לימי הצילומים לאלבום הכלולות. בשנים האחרונות אחד הטרנדים הכי חמים בעולם החתונות הוא צילומי טראש דה דרס. צילומים אלו הם למעשה צילומים בהם הכלה הורסת את שמלת הכלולות שלה. צילומים אלו מצחיקים מאוד ויפים והם יכולים להוסיף לחתונה אמירה בעלת משמעות.

בצילומי טראש דה דרס כל כלה יכולה לבחור איזה איפור יהיה לה. כלות מסוימות בוחרות שבמהלך צילומים אלו לא תהיה להן תסרוקת מוקפדת ואיפור יפה – אלא להפך. הן בוחרות במראה גותי יותר או "מוזנח". כלות אחרות רוצות שהאיפור ביום צילומים זה יהיה מפואר מאוד ולעיתים גם עמיד במים (הרבה מהצילומים נערכים בבריכות שחייה או בחוף הים).

איפור כלות – על איפור בסגנון טבעי

איפור כלות לא חייב להיות איפור עם הרבה מאוד נצנצים. איפור זה יכול להיות גם בסגנון טבעי מאוד. איפור טבעי יכול להיות איפור שרק מדגיש את היופי הטבעי של הכלה. איפור זה הוא בדרך כלל עדין מאוד והוא כולל קווים עדינים מאוד של צלליות לעיניים, של סומק ושל שפתון לשפתיים. הבחירה של כלות באיפור טבעי היא בחירה אמיצה מאוד שפעמים רבות הופכת את ההופעה שלהן לאיכותית מאוד ויוקרתית.

כאשר כלה מתלבטת מה יהיה האיפור ליום החתונה שלה כדאי לה להתייעץ עם מאפרת מקצועית. המאפרת תוכל לייעץ לכלה איזה איפור הכי מתאים לגוון העור שלה ולזמן בו נערכת החתונה שלה (צהריים, ערב, קיץ, חורף). בסופו של התהליך הטרנדים בעולם האיפור פחות חשובים ומה שחשוב הוא איזה איפור מתאים לכל אחת באופן אישי.