איפור כלות כמקצוע

המרכיב החשוב ביותר באיפור כלות הוא מידת ההקשבה שלך לכלה. לאפר בצורה טובה, לשלב צבעים ולהתאים גוונים לסוג עור, את כבר יודעת, וגם כל שאר המאפרים, אבל מידת ההבנה, ההכלה וההקשבה לכלה, יכולה לעשות אותך בולטת ומוצלחת יותר מכל השאר. כלה, ביום חתונתה, לחוצה ומתרגשת, זהו אחד הערבים החשובים בחייה, ועל כן היא רוצה שהאירוע יהיה מוצלח, ושהיא תראה במיטבה. כאן את בתור מאפרת נכנסת לתמונה, הקפידי להיות סבלנית, ולא ללחוץ את הכלה בזמן. פרמטר נוסף שיבליט אותך ממגוון המאפרים הוא מהימנות. הקפידי לקבוע טווח מחירים סביר לאיפור, ואל תנסי להרוויח על חשבון הלקוח. ברגע שיכירו אותך כמאפרת אמינה, הלקוחות כבר יזרמו מעצמם.

ניידות או קביעות?

שוק המאפרים נחלק לשתי קבוצות עיקריות: מאפרים הנותנים שירותי איפור כלות בבית הלקוח, או מאפרים הנותנים שירותים אלו בסטודיו לאיפור שבבעלותם. אם את בעלת רכב, ויש באפשרותך להתנייד בקלות יתכן ותעדיפי לאפר את הכלות בביתן. אופציה זו מאפשרת לך לחסוך עלויות, מכיוון שאין לך צורך לשלם שכירות עבור סטודיו משלך, תוכלי לקנות לעצמך מזוודה מאובזרת בכל כלי האיפור שלהם את זקוקה ולהתנייד עימה. ההוצאה היחידה תהיה הדלק שעלייך לשלם עבור הנסיעה, אך תמיד תוכלי לבחור ברדיוס הקרוב לאיזור מגורייך, וכך לא תצטרכי להוציא סכומים גדולים על הדלק. אם באפשרותך להשקיע סכום התחלתי, יתכן ותעדיפי לפתוח סטודיו לאיפור משלך. סטודיו משלך יאפשר לך לעבוד בסביבה הנוחה לך, ולא בהכרח בתנאים של בית הלקוחה. תוכלי לאבזר את הסטודיו במראות ובתאורה מתאימה, וליצור לך פינה נוחה לעבודה. איפור כלות בסטודיו, עשוי להיות יקר יותר בעבורך, אך לתת לך את הנוחות שלה את זקוקה.

איך מתמחרים איפור לכלה?

תמחור של איפור כלות מורכב ממספר גורמים: בראש ובראשונה יש להתייחס לכמות החומר איתו תצטרכי לעבוד, וכמובן לכמות שעות העבודה שידרשו לך על מנת להוציא את הכלה מאופרת באופן מלא. יש לקוחות המעדיפות איפור קל ועדין יותר, וישנן המעדיפות איפור גס ונראה יותר לעיין, כך שכמות העבודה רבה יותר. שנית, קיים הפרמטר של מקום האיפור. איפור הנעשה בבית הלקוחה, מצריך ממך ארגונים רבים יותר, ועל כן ניתן לתמחר אותו במחיר יקר יותר מאשר איפור בסטודיו. ישנן מאפרות הבוחרות לעשות שיתוף פעולה עם מעצב שיער, ולתמחר חבילה אחת הכוללת עיצוב שיער ואיפור. יתכן שכאן הרווח יהיה קטן יותר, אך כמות הלקוחות יגדל בהתאם.

לפרטים נוספים אודות לימוד איפור כלות