איפור כלות – מרומנטי ועד מלכותי

היום הגדול ממשמש ובא וזה הזמן לפצוח בהכנות שלא יביישו משרד הפקות ותיק ומנוסה. את בוחרת את השמלה, את התסרוקת, טועמת אין סוף מנות גורמה, שומעת אין סוף קטעי מוזיקה להשמעה באירוע ועוד עשרות פריטים שאסור לשכוח. כן, את מתחתנת! אחד הדברים המשמעותיים ביותר בערב זה הוא איפור כלות מוצלח, מושקע וכזה שיוצא נפלא גם לאור הזרקורים והפלאשים של המצלמות.

איפור כלות מקצועי

איפור כלות דורש מהכלה מחשבה מעמיקה והתייחסות לכמה גורמים שישפיעו על בחירתה דווקא במאפרת אחת על פני אחרת. בראש ובראשונה חשוב להבין כי מאפרת מקצועית לא בהכרח מנוסה באיפור כלות. ישנם סוגי איפור המשמשים למטרות שונות ומעבר להיותם שונים באופיים, הם גם שונים בסוגי המוצרים, ההדגשים וההתחשבות באירוע. איפור כלות דורש הכנה מדוקדקת המבוססת על ההבנה כי יום החתונה הוא ארוך ואינו מתחיל באולם האירועים אלא הרבה קודם לכן, כאשר אתן הולכות להצטלם על רקע שקיעה או זריחה עם בחיר ליבכן. לצורך כך יהיה איפור כלות ערוך ומתוכנן בצורה שתתאים לצילומי סטילס וגם לווידאו, לא תבהק מדי או תסנוור בברק מיותר. בהמשך, ערב האירוע הוא מלא וגדוש באורחים רבים ששמו להם למטרה לחבק ולנשק אותך. איפור כלות נכון ומקצועי יקדים תרופה למכה וישתמש בכמה שכבות כדי שלא תיווצר מריחה מביכה של המייק אפ בעקבות החיבוקים.

קול חתן וכל כלה

איפור כלות מתחשב באופייה של הכלה, אופי האירוע כולו , בשמלה ובתסרוקת. רק כך ניתן להתאים איפור מושלם שישתלב בהרמוניה ובצורה מאוזנת שמתאימה ללבושך, לשערך ולגוונים הטבעיים של פנייך. את כל זאת תיקח בחשבון מאפרת כלות מקצועית שגם קודם לאירוע, מספר שבועות מוקדם יותר תבצע גם איפור נסיון. מאפרת מומחית המתמחה באיפור כלות תבקש לראות את השמלה או חתיכת בד ממנה, תשאל שאלות מכוונות ותכוון את הכלה לאיפור המושלם. האיפור עצמו יכול להיות כל מה שחלמתן עליו מאז היותכן נערות צעירות: רומנטי ורך, מלכותי ומהודר, חושני, שובב ועוד. הדבר קשור קשר ישיר לדרך בה קולטת אתכן המאפרת, מדובבת אתכן ומגיעה יחד איתכן למראה המושלם.

שלמות עד אחרון האורחים

איפור כלות מקצועי ואיכותי הוא כזה שמתוכנן מראש לעמוד בכבוד רב לאורך ערב שלם. האיפור מתחשב במיקום החתונה, האם באולם סגור עם תאורה מלאכותית אבל ממוזג, או שמא בגן פתוח שם התאורה היא רכה יותר אולם יש לחות גבוהה באוויר. בהתאם לכך מורכב ומותאם האיפור, ומאפרת מקצועית תצייד את הכלה במספר מוצרים לרענון ובליווי טיפים חשובים לערב הגדול.

מעל הכל, כשאתן בוחרות במאפרת של איפור כלות, בדקו את הכימיה שיש לכם אתה, את השפה המשותפת ואת היכולת שלה לתת מענה גם לדמיונות הפרועים ביותר שלכן. זהו היום הגדול שלכן וחשוב שתחושו הכי בנוח עם מאפרת שתלווה אתכן כמה שעות טובות קודם לחתונה. ושיהיה במזל טוב!

איפור כלות – רומנטי ועד מלכותי, שלי לאון, אמנית האיפור