איפור ערב מקצועי לכל אירוע

איפור ערב הוא איפור המיועד לאירועים מיוחדים שבהם את מעוניינת להיראות במיטבך. אירועים כמו חתונות (שלך ושל אחרות), מסיבות קוקטייל, ארוחות ערב רשמיות, כנסים רשמיים או עסקיים חשובים, אירועי תרבות כמו קונצרטים, הצגות תיאטרון, אופרות וכדומה. גם כשאת מארחת בבית לרגל מאורע מיוחד מומלץ לעשות איפור ערב שיוציא אותך הכי יפה שניתן. איפור ערב מקצועי ניתן לעשות בעזרת מאפרת מקצועית, ורבות נעזרות במאפרת כזו לקראת ערב החתונה שלהן או לאירועים חשובים אחרים.

איפור ערב מקצועי – עשי זאת בעצמך

לא תמיד נחוץ לגשת למאפרת מקצועית כדי לעשות איפור ערב מרשים, אבל לא כל אחת מיומנת בכך בעצמה. להל"ן כמה עצות שיעזרו לך לעשות איפור ערב מדהים בעצמך. אז בואי ונתחיל:
כל הרעיון הוא ליצור איפור ערב מיוחד כמו שעושים המאפרים והמאפרות המקצועיים המתמחים באיפור לאירועים ואיפור כלות. לפני הכל עלייך להצטייד בחומרים איכותיים שיכולים להישאר רעננים למשך שעות ארוכות. חומרי איפור איכותיים יקרים יותר מחומרי איפור בסיסיים וכדי להיראות טוב באירועי ערב מומלץ להשקיע בכך יותר.
כאשר אתן מורחות קונסילר על העיניים יש לשים לב שאתן מטשטשות את החלק הכהה שנראה עייף ומושך את העין למטה. מריחת קונסילר מתבצעת עם ספוגית לחה אן עם כרית האצבע.
איפור ערב מקצועי לא אמור להיראות שמנוני ולכן חשוב שיהיה לכן פודרה ומברשת פודרה טובה או פאף כדי למנוע מראה שכזה. ומכיוון שאיפור ערב נועד לאירועים, חשוב לשלב בין צלליות מט למבריקות ומומלץ להתאים את צבעי האיפור לצבעי הבגדים שיתאימו לצבע העיניים שלך וכך גם לגבי התכשיטים והנעליים. התאמת האיפור למראה הכללי שלך חשובה ביותר והיא שיוצרת את מראה השיק המפורסם. אל תחשבי שקל להגיע למראה שכזה, אבל נסיון ועצות תמיד יכולים להועיל. גם תוספת אביזרים כמו צעיף בצבע הנכון או תיק מתאים יוסיפו למראה שלך את השיק הרצוי והאיפור הוא חלק בלתי נפרד מכך.
לגבי השימוש בפודרה, יש נשים העושות שימוש בפודרה בהירה במידה ועור פניהן כהה יותר, או בפודרה צבעונית במקרה של נשים מבוגרות יותר. טרנדים אלה מובילים כיום, אבל כל אחת יכולה להחליט על המראה הרצוי לה באופן אישי ולהתאפר כראות עיניה.

המראה העדין

רבות מהנשים מעדיפות איפור ערב עדין לאירועי ערב ולא מראה מוחצן און פרובוקטיבי הנכון למקומות אחרים. כדי להשיג את המראה העדין יש לעשות התאמה בין השפתון, הגלוס, הפודרה והבגדים. גם את האביזרים והתכשיטים יש לסגנן באופן כזה שיראו עדינים ולא צועקים.
יש אירועים שמומלץ לגשת למאפרת מקצועית שתוכל לאפר אתכם בטווח מחירים של בין 250 ל-500 ₪ לערך. איפור ערב אצל מאפרת מקצועית יבטיח לכם שעות רבות של איפור ללא נזילות ותמיד תוכלו לקבל עצות מהמאפרת כיצד לתחזק את האיפור לאורך האירוע כדי להיראות במיטבך כל הערב.