איפור ערב – עמידות ופוטוגניות

בטקסט הקצר שלפניכן נרחיב מעט את היריעה על התחום של איפור ערב. באופן כללי הכוונה היא לאיפור שלא מיועד ליומיום אלא לאירועים מיוחדים. שמו ניתן לו על שום השעות בהן לרוב נערכים האירועים שמצריכים איפור כזה אבל אין זה מחייב. הכוונה היא כי איפור ערב יפה גם לאירועים מיוחדים שמתקיימים בצהריים. ישנם כמה דברים חשובים שיש לדעת על הנושא.

איפור ערב – עמידות ופוטוגניות

באופן עקרוני אחד האלמנטים הבסיסיים ביותר בתחום היא העמידות. איפור זה צריך להיות חסין בפני התנאים שהוא עתיד להשתלב בהם. אם מדובר למשל על איפור ערב לחתונה, הרי שהאיפור אמור להיות עמיד בפני שעות רבות של פעילות גופנית שכרוכה בהזעה ובחיכוכים בלתי פוסקים (נשיקות, חיבוקים, ליטופים ועוד). אי לכך, כפי שאת מתחילה להבין מדובר על תחום מקצועי ביותר.

מעבר לכך שעליו להיות עמיד בתנאי שטח לא פשוטים עליו להיות פוטוגני או יותר נכון להשרות עליך פוטוגניות. איפור ערב לרב מיועד לאירועים בהם המצלמות עובדות במרץ. אי לכך, חשוב מאוד שהוא יחמיא לך גם בתמונות ולא רק במציאות. נציין זאת שוב – איפור ערב הוא תחום מקצועי. לא כל מאפשרת מסוגלת לגרום לך להראות מצוין גם במציאות וגם בתמונות.

התאמה ללבוש

ישנן מאפרות שמצטיינות באופן יוצא דופן בעבודתן ועם זאת, ביום האירוע עצמו את מרגישה שמשהו פשוט לא עובד. לעתים קרובות מדובר על ההתאמה ללבוש הספציפי שאת לובשת בערב האירוע עצמו. איפור ערב צריך לעבור תהליך של התאמה מושלמת לבגדים. אי לכך מומלץ מאוד להגיע למאפרת כשאת לבושה בתלבושת שאת הולכת ללבוש בזמן האירוע. ישנם מקרים בהם המאפרת עושה עבודה מצוינת, אבל חוסר ההתאמה ניכר מאוד לעין.

איך בחרים מאפרת?

הדרך החכמה והיעילה ביותר לבחירת המאפרת שלך היא לראות עבודות קודמות. כל מאפרת מקצועית מחזיקה תמונות של איפור שיצרה בעבר. התרשמי מתמונות של עבודות קודמות והחליטי בזהירות. גם אם את נראית מדהים והשמלה שלך פשוט מעלפת, איפור ערב לא מוצלח יכול להרוס הכל. קחי זאת לתשומת לבך. בהצלחה.