איפור ערב לכל אירוע

לאיזה אירוע את יוצאת היום? שאלה זו חשובה לכל אישה המעוניינת להיראות במיטבה כאשר היא יוצאת לאירועים מסוגים שונים. הכנות לקראת היציאה יכולות לכלול מרכיבים שונים והדבר תלוי בגודל החשיבות שמייחסים לאירוע או האם יש קוד לבוש מסויים שמחייב שמלת ערב המחייבת ענידת תכשיטים, תסרוקת מוקפדת וכמובן איפור ערב מושלם. המראה המושלם לכל אירוע מושג על ידי שילוב של כלל המרכיבים הנמצאים על גופך והם: הלבוש, הנעליים, התסרוקת, האיפור, התכשיטים, הציפורניים והאביזרים הנלווים, כמו תיק, צעיף וכדומה.

איפור ערב ניתן לעשות לבד או להזמין מאפרת מקצועית אלייך הביתה לאחר שבחרת את הלבוש לאותו הערב. יש נשים המעדיפות לקבוע תור בסלון יופי ששם ניתן לעצב את כל המראה שלהן החל מתסרוקת, איפור, מניקור וכדומה. ויש נשים המעוניינות להתמודד עם האתגר לבד בבית ויש רבות העושות את זה בהצלחה רבה. אם את לא בטוחה לגבי האיפור לאירועים חשובים כמו חתונות (לא שלך), אירועי תרבות שונים, אירועים וארוחות ערב רשמיות, מסיבות קוקטייל חשובות וכדומה, מומלץ להזמין מאפרת מקצועית שתעניק לך את המראה המושלם לאותו הערב כפי שאת רוצה וחולמת.

טיפים לאיפור ערב נכון

אם את רוצה לעשות זאת בעצמך, להלן כמה עצות מועילות לאיפור ערב נכון:
בסיס – השתמשי במייקאפ שמתאים לסוג העור שלך ולאחר מכן הניחי באזור המצח, האף והסנטר מעט פודרה.
לחיים – שימי סומק לאורך עצמות הלחיים וכדי להוסיף מעט זוהר את יכולה להשתמש בקצת שימר מעל עצמות הלחיים בכוון הרקות.
הצללות והארות – פעולה זו מכונה היילייטס והיא דרך מעולה להדגשת מאפייני פנייך בערב. גוונים כהים יטשטשו ויצרו חלקים שונים בפנים בעוד שגוונים בהירים ירחיבו ויבליטו אותם. שימוש נכון בטכניקה זו יכול להגדיר מחדש את קו הסנטר ולהקטין את האף, להגדיל את העיניים ולהדגישן. כדי שהצללה תצליח יש לאזן אותה עם הבהרה במקום מנוגד.

גבות – שינוי צורת הגבות משנה באופן דרמטי את מראה הפנים שלך. הדבר נעשה על ידי מילוי הגבות בעזרת עיפרון עיניים או על ידי צללית המיועדת לשם כך.

עיניים – את בסיס האיפור מומלץ למרוח גם על העפעפיים וזו דרך מצויינת לשמור על עמידות איפור העיניים למשך זמן. על מנת להשיג זאת ניתן להניח על העפעפיים קונסילר, פריימר או צללית קרם.
שפתיים – את השפתיים את אמורה לאזן עם העיניים. אם בחרת באיפור עיניים כהה מודגש, את השפתיים אפרי בגוונים טבעיים ובהירים כגון: ורדרד, חום ורוד, אפרסק או שתעשי שימוש בשפתון שקוף או חצי שקוף שמעניק לשפתיים רק נגיעה של צבע. במידה ובחרת באיפור נקי וטבעי לעיניים תוכלי לבחור לשפתיים גוון יותר עמוק ובוהק כגון: אדום, בריק, דובדבן וכדומה.

איפור ערב יכול להיראות בסגנון קלאסי, טבעי, דרמטי או זוהר ואין צורך להשתמש בחומר רב כדי להשיג זאת.
איפור ערב מקצועי לאירועים – תפני לטובים ביותר בתחום.