איפור קיץ קליל ומחמיא

מה חשוב כשמדובר באיפור קיץ?

למרוח מייק אפ נוזלי. למרוח על השפתיים משחת לחות,יש להקפיד על מריחה נכונה של המייק אפ שלא היווצר סימנים. לפנייך כמה טיפים שיעזרו לך להראות מהמם גם בתנאי מזג אויר והלחות. לאיפור קליל ומחמיא שידגיש את יופייך.

בקיץ אנחנו תמיד בקונפליקט עם החום והלחות . אז איך בכל זאת כדאי להתאפר קל ומחמיא ושיראה טוב לכל אורך היום בלי שימרח ונזיע. שלי לאון אמנית האיפור תורמת לכן כמה טיפים שיעזרו לכן לעבור את הקיץ בכיף.

הטיפים:

  • ראשית נמרח מעט לחות לפנים עם מרקם קל או מקדם הגנה עם spf גבוהה כדאי להיות מוגנות בפני השמש ונזקיה. לשפתיים נמרח חמאת שיאה או לחות, השפתיים נוטות להיסדק ולהתקלף.
  • כדאי מאוד להשתמש במייק אפ שונה לקיץ מהחורף.מייק אפ נוזלי במרקם קליל,על בסיס מים או סיליקון ייתן מראה קל וטבעי. רצוי לקחת ספוגית ולהרטיב אותה מעט שתהיה לחה ואז למרוח את המייק-אפ בצורה אחידה משחי את המייק אפ לאזור הצוואר . לאזור העיניים את יכולה להשתמש באותו מייק אפ (אם יש לו כיסוי טוב אין צורך בקונסילר).באזורים שאת רוצה להסתיר יותר קחי מעט מהמייק אפ ובתנועה נקודתית ובתפיחות הסתירי את האזור.ופדרי מעט את הפנים באמצעות פודרה שקופה.
  • סומק בגוון טבעי ,השנה יצאו צבעים טבעים ויפים כגון אפרסק כתום ורוד .כחי לך צבע שתרגישי בו הכי טבעי .את הסומק מרחי בתנועות עגולות בעזרת מברשת גדולה של סומק מהתפוחים הקדמיים כלפי מעלה לכיוון האוזן.
  • עניים, למראה עניים גדול ופתוחות נמרח מעט צללית בגוון בהיר(שימר) על עצם הגבה ובכניסה של העין (אזור קיר האף) נותן הרבה אור לעניים. ישנם היום הרבה צלליות בגוונים מהממים לקיץ כגון כתומים, אפרסק, תכלת, טורקיז, ורודים וסגלגל….. את הצללית אפשר לשים בעזרת האצבע בתפיחות בגלגל העין אפשר לשלב עוד צללית טיפה יותר כהה לחלק החיצוני של העין או להשתמש בעפרונות בצבעים קיציים ויפים(למשוח את העיפרון בצורת איילנר כלפי חוצה.)להשלמת המראה מסקרה שחורה עמידה במים.
  • גבות אפשר לעבור עליהן עם מעט צללית למראה טבעי בגוון העור והשער.
  • שפתיים ונחתום בנשיקה, למי שפחות אוהבת גלוסים ושפתונים יכולה להשתמש בלבלו עם מעט גוון טבעי או גלוס בגוון טבעי למראה סקסי ומהמם.

והעיקר שתהני מהקיץ…