זר פרחים למתחתנים

זר כלה  הוא האביזר שבעצם מעניק את הטאצ' האחרון לשמלת הכלה, כך שזר יפה ומיוחד ידגיש את השמלה ויוציא ממך את המיטב ומהאורחים את המחמאות.

להלן כמה טיפים שפרחי יערה ריכזה עבורך כאשר בוחרים זר כלה ופרחים לחתונה:

  1. להתייעץ עם מוכר פרחים או לקרוא באתרי אינטרנט – המוכרים בחנויות פרחים לרוב בעלי ניסיון וידע קודם אשר צברו במהלך השנים והם יוכלו לייעץ בצורה טובה, כמו כן היום בעידן האינטרנט ניתן למצוא מידע על גבי הרשת וכן פורומים של מתחתנים אשר בהם 

    ניתן להתייעץ עם כלות לשעבר. לגבי חנויות פרחים מקוונות, אתרים אלו כוללים תמונות של זרי כלה מעוצבים מהן ניתן לקבל השראה כדי לעצב את הזר שלך.

  2. חישבי על החתונה שלך כעל תמה / נושא – נסי לשלב ולראות כיצד הפרחים שבחרת עוזרים לקדם את נושא / רעיון החתונה. 

  3. התאמת צבעים – בהקשר לרעיון כללי של החתונה כאשר בוחרים צבע וסוג פרחים מומלץ להחזיק דוגמא מהבד של שמלת הכלה על מנת להתאים גם את הפרחים וגם את הקישוטים.

  4. תקופת הפריחה – השתדלי לבחור פרחים אשר תקופת פריחתם נופלת על מועד החתונה, למרות שהרבה פרחים פופולריים כגון: ורדים , שושנים וסחלבים פורחים רוב ימות השנה ישנם פרחים שלא וגם מחיר הזר יכול להשתנות לפי החודש בו את מתחתנת.

  5. בדקי את משמעות הפרח – לכל פרח ישנה משמעות שונה, המשמעות חשובה מכיוון שגם הפרחים מתועדים בחתונה והם הופכים לחלק בלתי נפרד מהזיכרונות אותם נושאים למשך כל החיים. 

  6. קבעי תקציב מראש – זה יכול מאוד לעזור כאשר מעצבים את הזר הן לך והן למוכר הפרחים.

  7. אל תתקמצני כאשר זה מגיע לזר הכלה שלך – זהו היום המיוחד שלך ואת שווה את זה !

  8. תוכלי לעצב פרחים לחתונה שלך בעצמך – למשל להכין שולחן פרחים אשר יהיה בקבלה או לפזר פרחים על גבי שולחנות. למשל: ראשי ורדים צפים בתוך קערת זכוכית שקופה, ניתן להשתמש גם בפרחים אחרים אשר יעשו את אותו אפקט לפי בחירתך.