מהו סגנון האיפור המעושן באזור העיניים שלנו, ומאילו עולמות של סטייל הוא שואב את הפופולאריות שלו?

איפור עיניים מעושן הוא טרנד שלמען האמת כבר חצה את הגבולות המסורתיים של טרנדים ונשאר אופנתי כבר כמה וכמה שנים, כשהוא פופולארי במיוחד בעיקר אך לא באופן בלעדי כאיפור ערב דרמטי לאירועים רשמיים שונים. עולם הסטייל שמושפע ברמה המקיפה ביותר ושקשור במידה הרבה ביותר לאיפור מעושן בעיניים שלנו הוא זה שקשור לתרבות הרוק והאנדרגראוונד של לונדון בשנות ה-90, ומדובר בעולם של סטייל שמשפיע רבות על מעצבי אופנה רבים עד עצם היום הזה עם חנויות אורבניות רבות. כעת נחזור מעט לתחום איפור העיניים המעושן ונבין בדיוק איזה ציוד נחוץ לנו ליצירת האיפור המנצח.

 

איזה ציוד נחוץ לנו בכדי ליצור סגנון מעושן באיפור העיניים שלנו?

בתור התחלה, נחוצים לנו מוצרי האיפור הבסיסיים הנחוצים ליצירת כל סוג של איפור, קרי מוצרים כמו מייק אפ, מסקרה, אייליינר, עפרונות עיניים, וכמובן שגם צלליות. בנוסף לכך, בכדי ליצור סגנון מעושן באיפור העיניים שלנו נחוצות גם מברשות איפור איכותיות. מברשות האיפור המתאימות לביצוע איפור מעושן בעיניים הן מברשות רחבות, באמצעותן אנחנו מטשטשים בצורה נקייה יותר את גבול הצלליות וניצור גבולות מעושנים איכותיים סביב העין שלנו. המסקרה היא כלי הכרחי בעיקר משום שהיא משלימה את המראה המעושן ומוסיפה דרמה לחיי הפנים.

 

סדר העבודה של איפור עיניים מעושן ליצירת איפור פשוט ואיכותי במיוחד

בתור התחלה, עלינו למרוח שכבת בסיס על העפעפיים, בכל צבע שתרצו לפי ההרגלים שלכם בהקשר זה, ובהתאם לצבע המדויק של איפור עיניים מעושן שבו בחרתן. השלב הבא הוא מריחה של צללית נוספת, בהירה יותר מצללית הבסיס, עד עצם הגבה. את החיבור שבין שתי הצלליות אנחנו מטשטשים ליצירת מראה אחיד ועקבי בלי שבירות של צבעים וגוונים בעור הפנים. השלב הבא של יצירת איפור העיניים המעושן הוא שימוש בעיפרון עיניים או באייליינר. את העיפרון מורחים על פני העפעפיים העליונות, צמוד לריסים. אפשר לעבור על העיפרון עם מברשת עישון בכדי לטשטש גם אותו ולהפוך אותו לחלק הומוגני ובלתי נפרד מאיפור העיניים המעושן כולו. את המראה הדרמטי אנחנו מדגשות עם עוד צללית אחת מעל העיפרון. הצללית צריכה להיות קשורה ולהתאים לצלליות אותן מרחנו קודם לכן, ושימוש בגוונים מטאליים או בגוונים בינוניים ייתנו לנו את התוצאות האיכותיות ביותר. את איפור העיניים המעושן משלימים עם מריחה נדיבה במיוחד של מסקרה על הריסים.

 

להשקיע באיפור העיניים לפני שיוצאים מהבית ולהרשים את כל מי שרק מעיף עליהן מבט

כשאנחנו משקיעות באיפור העיניים שלנו ובאיפור הפנים שלנו, אנחנו משקיעות ביצירת המראה הייחודי והאיכותי ביותר שיכול להיות גורם מסובב מבטים של ממש בכל אירוע חברתי שבו אנחנו נמצאות. בהתחשב בכך, חשוב במיוחד שנשקיע באיפור העיניים שלנו ושנכיר את האפשרויות האיכותיות שיש לנו בתחום, כמו לדוגמה איפור מעושן איכותי וייחודי.