כיצד להתאים איפור ערב או איפור כלות לפנים

התייחסות לפרמטרים שונים לצורך ההתאמת איפור מושלמת

בין אם איפור ערב או איפור כלות, האיפור חייב להתאים באופן מושלם לפנים שלנו. לכל אחת מאיתנו מבנה פנים אחר. לחלקינו מבנה פנים עגול, לאחרות מבנה פנים צר וארוך. יש נשים בעלות מבנה פנים ריבועי, בעוד אחרות בעלות מבנה פנים משולש. ולכן, שימוש נכון בטכניקות איפור ערב או איפור כלות, יאפשר ליצור אפקטים שונים, שידגישו או יטשטשו חלקים שונים בפנים. באמצעות איפור ערב או איפור כלות נכון, ניתן להאריך פנים עגולות או דווקא לעגל פנים מוארכות יותר.

התאמת איפור ערב או איפור כלות, חשוב שיתאים גם לאירוע עצמו. איפור ערב לאירוע מסוים בו המאופרת עומדת במרכזו, חשוב שייקח בחשבון ענייני תאורה, וכל זאת תוך התייחסות גם לתווי הפנים עצמם. איפור ערב או איפור כלות חשוב שיבלוט בחושך, במידה ומדובר באירוע המתקיים בחשיכה, או שיתאים לתנאי אולם או מקום סגור, במידה והאירוע מתקיים במסעדה, למשל. איפור לילה וכן איפור כלות שונים במהותם מהאיפור היום יומי. איפור לילה ואיפור כלות יהיו מודגשים יותר ובולטים יותר. התייחסות למטרה שלשמה מתבצע האיפור, תוך התייחסות גם לתווי הפנים ומבנה פניה של המאופרת יאפשר לקבל איפור מתאים ויפהפה.

התאמת תכשירי האיפור באופן הנכון ביותר

איפור ערב וכן איפור כלות כוללים מבחר של תכשירי איפור שונים, שנועדו לטשטש, להסתיר או דווקא להדגיש את תווי הפנים. אולם, מלבד האפקטים השונים, שיוצר איפור ערב או איפור כלות על פניהן של המאופרות, יש להתייחס גם לסוג עור הפנים, על מנת ליהנות מיכולותיו השונות של תכשיר האיפור שנבחר. למשל, לנשים בעלות עור פנים שמנוני יתאימו תכשירי איפור ערב או איפור כלות מסוג מסוים, ואילו לנשים בעלות עור פנים יבש יתאימו תכשירים מסוג אחר. היכרות עם מגוון מוצרי האיפור השונים והטרנדים השונים בתחום איפור הערב או איפור הכלות יאפשר לכן ליהנות מאיפור, המתאים למבנה הפנים שלכן, לסוג עור הפנים שלכן ולאירוע שלכבודו אתן מתאפרות. בעזרתה של מאפרת מקצועית, או, באופן עצמאי, תוכלנה לעשות זאת נכון וכמובן – מתאים.