כלות ובחזרה לשגרה

אחת המלכודות העיקריות של חיי הנישואין היא השגרה. המבחן הוא האם תצליחו לשחזר את השמחה של היום שבו אתם מתחתנים. דאגו להמשיך ולצאת למקומות רומנטיים ולהפתיע בחדר המיטות. זכרו כי היום שבו אתם מתחתנים, אין משמעותו השיא של הזוגיות שלכם – ההיפך, מדובר בדף חדש, התחלה החדשה, ההזדמנות להתמסר באופן מלא לבני הזוג שלכם. היום שבו אתם מתחתנים הוא אולי היום הכי שמח בחיים שלכם – אבל חיי הנישואין הם מעכשיו החיים שלכם, ודאי לטפח אותם לפחות כמו שאתם נראים מטופחים ביום בו אתם מתחתנים.
אז החלו חיי הנישואין ואנו צריכות להרגיל עצמנו לשגרה חדשה. אישה יפה, היא אישה מטופחת. גם ביום יום צריך להתרגש מחדש בבוקר. אם היום שלנו מתחיל כשאנחנו מרגישות יפות, נקרין לעולם שלנו ביטחון ויופי, והעולם יחזיר לנו בחזרה.

איפור יומיומי

עם כמה טיפים מעולם האיפור, ומההתנסות הקטנה שלך ביום החתונה, תוכלי להעניק לעצמך את המראה שאת רוצה. המראה המושקע גם ביום יום.
השאלה: איזה טיפוס מתאפר את? האם את הטיפוס שאוהב טבעי ופשוט, או שאת אוהבת להבליט?

איפור טבעי ופשוט

גם לנשים מטופחות שנראות טבעיות לגמרי מסתתרת עבודת איפור מושקעת. עבודה שיודעת להדגיש את תווי הפנים החיוביים שלהם. איפור נכון מתקן את מה שנרצה להסתיר, מבליט אזורים טובים.

איך עושים את זה ? משחקי צבע

את רוצה להקטין את השפתיים, או את העיניים , צבעים כהים יוצרים אשליה של עומק ומקטינים את האזור
את רוצה להבליט את העיניים שלך ביחס לפנים, השפתיים שלך קטנות מדיי – צבעים בהירים של איפור יוצרים אשליית גובה ונותנים תחושה לשטח גדול יותר. האיפור המבריק מוסיף מלאות, איפור מאט מעניק יותר טבעיות ומראה חלק.

להיראות צעירה

לכולנו, באיזה שהוא שלב או בהתאם למצב העור והטיפוח שלו, יהיו קמטים או שקעים מתחת לעיניים. הפתרון שישר חושבים להסתרת השקעים מתחת לעיניים הוא קונסילר. אין שום מניעה שהקונסילר ישמש גם להסתרת קמטים בצידי הפה והמצח.
יש לבחור קונסילר בגוון בהיר מגוון עורך הטבעי. הבהירות מקנה תחושת גובה, ויעלה את האזורים השקועים יחסית לשאר הפנים.

פנים מאורכות, פנים שטוחות

סומק! תפקידו להעלות את עצמות הלחיים שלנו. צריך לדעת שאת הסומק מורחים בעדינות על צידי עצמות הלחיים בקו העיניים. סומק בגוון בהיר הנמרח בצידי הפנים ייתן תחושה של פנים מאורכות ומורמות. אם תמרחי את הסומק במרכז הפנים יותר, מראה פנייך יהיה עגול יותר, ונפול.

איפור שפתיים

לא הרבה נשים נוהגות לשים שפתון ברמה היומיומית כי השפתון הוא זה שלמעשה נותן את התחושה לאיפור ה"כבד". כדי לשים שפתון יש קודם כל למרוח מייקאפ על השפתיים. לשפתיים דקות, כדאי להעניק מראה מלא יותר. במקרה זה כדאי להשתמש קודם כל בעיפרון תוחם שפתיים מבלי לצאת מקו השפתיים הטבעי, ואחר כך למלא באודם, בצבע המועדף עלייך. זכרי כי צבעים כהים נותנים תחושת עומק וגודל. אם שפתייך צרות מאוד כדאי שקודם תמרחי את האודם ורק אחר כך תשרטטי את השפתיים בתוחם.

אז כלות, בחזרה לשגרה, אלה הטיפים ממני אליכן כדי שתמשיכו להיות יפות גם במהלך חיי הנישואין ולא רק בחתונה עצמה.
רוצה לדעת עוד על איפור? רוצה להיות מקצוענית? היכנסי לכאן, והיחשפי לעולם מרתק של איפור ויופי

שלי לאון – אמנית האיפור