כל מה שצית לדעת על איפור ערב

טיפים לבחירת איפור ערב

איפור אולי נראה חלק זניח בהתארגנות לקראת אירוע, אולם אין לזלזל ביכולותיו של איפור טוב, או לחילופין בנזקים שיכול לגרום איפור גרוע. הפנים הם הפרט הראשון שרואים כאשר פוגשים מישהו, עוד לפני שמגיעים לבחון את הגוף, על כן, איפור ערב הוא פרט מאוד חשוב בהופעה החיצונית שלך לאירוע, וחשוב ליחס לו את הכבוד המגיע לו. אם כן, כיצד תוכלי להתאים את האיפור לתווי פנייך?

  • מייק אפ ופודרה: חשוב מאוד להתאים את גוון המייק אפ לגוון פנייך. באם צבע עורך כהה, חפשי מייק אפ על בסיס חום, שיתאים לגוון עורך, באם גוון עורך בהיר חפשי מייק אפ על בסיס ורוד, שיתאים לבהירות פנייך.

  • שפתון: על השפתון להתאים לתווי פנייך, למאורע אליו את הולכת, ולביגוד אותו את לובשת. באם שפתייך דקות, תוכלי לעבות אותן באמצעות עיפרון שפתיים.

  • צלליות: לגוון עיניים בהיר התאימי צלליות כהות כמו אפור או כחול כהה, לגוון עניים כהה, השתדלי להתאים צלליות בהירות כמו ורוד בהיר או לבן.

    כיצד להכין את עור הפנים לקראת האירוע

לפני שתחליטי על המאפרת אשר תבצע איפור ערב בעבורך תוכלי להגיע לפגישת ניסיון אשר בה תדגים לך המאפרת מספר סגנונות איפור ועלייך יהיה לבחור את האהוב עלייך. במהלך פגישה זו תעניק לך המאפרת כמה עצות לשמירה על עור הפנים עד לאירוע. בין ההנחיות שתקבלי תהיה הנחיה לשטוף את פנייך היטב בסבון על בסיס יומי, למרוח קרם לחות אם את בעלת עור יבש, ולהקפיד להסיר את האיפור, ולא ללכת לישון איתו בלילה.

כיצד תוכלי לבחור את המאפרת הטובה ביותר בעבורך?

השוק רווי במאפרות אשר מתחייבות להעניק לך איפור ערב בצורה הטובה והמוצלחת ביותר, הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור את הנכונה ביותר בעבורך:

  • סבלנות: סבלנות ויחס נעים חשובות ביותר באיפור ערב. לעיתים, תהיי לא מרוצה מן התוצאה הסופית, מה שיצריך תיקונים ושיפורים. מאפרת סובלנית תתקן ותשפר את האיפור בברכה, ותעניק לך תחושה כי מותר לך להעיר הערות במידת הצורך. בפגישת האיפור הניסיונית שלך תוכלי לעמוד על סבלנותה של המאפרת.

  • המלצות: אין על המלצות על מנת לעמוד על טיבה של מאפרת. אם בנות אחרות היו מרוצות, סבירות גבוהה היא שגם את תהיי.

כיצד תוכלי לשמור על האיפור?

איפור ערב נוטה להימרח בעיקר בתנאים של לחות, או במקרים בהם התרגשת יתר על המידה. על מנת לשמור על האיפור שלך השתדלי:

  • להמנע מלחות מיותרת, לחות עשויה למרוח את האיפור ולקלקל אותו.

  • להמנע ממגע בפנים לאחר שיצאת מן המאפרת.

  • להמנע כמה שאפשר מנשיקות של הקרובים.

  • השתדלי להתאפר כמה שיותר קרוב למועד האירוע, כך הסיכוי כי האיפור ימרח קטן.