מוצרים בסיסיים עבור איפור כלות

מוצרים בסיסיים עבור איפור כלות

איפור כלות מוצלח תלוי במידה רבה במוצרי האיפור בהם בוחרים להשתמש. כדאי להכיר את המוצרים הללו לפני שבוחרים מאפר או מאפרת לאירוע הכי חשוב בחיים. מצד אחד, אסור להתפשר על איפור איכותי משום שזה מה שתזכרו גם אחרי שהאירוע ייגמר. מצד שני, האיפור חייב להתאים לסגנון האירוע. ישנם שיקולים רבים אשר עשויים לעזור ולהכריע איך לאפר את הכלה לקראת היום הגדול שלה. בסופו של דבר, הדרך היחידה לממש את הרצונות של הכלה ולהביא לידי ביטוי את הפוטנציאל שלה הוא להשתמש במוצרי האיפור היעילים ביותר.

מברשות האיפור: הבסיס למראה זוהר

איפור כלות מקצועי דורש קשת של מוצרים שונים. הבסיס הוא כמובן מברשות איפור איכותיות, אשר עשויות בדרך כלל משיער טבעי או סינתטי. בניגוד למה שנהוג לחשוב, סיבים סינתטיים לא תמיד מעידים על מברשות איפור ברמה נמוכה. לכל סוג של מברשת איפור יש ייעוד אחר ותפקידם של המאפרים הוא לזהות אותו עבור הכלה. כיום ניתן למצוא מברשות איפור עם סיבים סינתטיים ברמה גבוהה מאוד, בין היתר בשל התקדמות טכנולוגית והבנה מעמיקה של צרכי הלקוחות. מברשות איפור עם שיער טבעי נחשבות יקרות יותר וניתן לזהות אותן לפי הקצה שאינו גזוז.

שימוש נכון בקונסילרים

גם קונסילרים הם חלק חשוב מתהליך של איפור כלות. קונסילרים עמידים הם בדרך כלל בעלי מרקם סמיך מקונסולרים לחותיים או עטי הארה. אפשר לזהות את הקונסילרים העמידים גם על פי הכיסוי, שנוטה להיות גבוה. יחד עם זאת, לא תמיד קונסילרים עם כיסוי כזה מצליחים לטשטש כתמים כהים או להעלים עיגולים שחורים מתחת לעיניים. הבחירה בגוון המתאים של הקונסילר היא זו שתבטיח את רמת הכיסוי הדרושה עבור הכלה.

חשיבות המייקאפ עבור הכלה

אי אפשר לדבר על איפור כלות מבלי להזכיר מייקאפ. כאן גם המקום לציין כי בכל הנוגע אל מריחת מייקאפ על הפנים של כלה, אין מקום לטעויות של חובבנים. המריחה חייבת להתבצע במקצוענות ותוך שימת לב לכל הפרטים הקטנים. יש מייקאפ המתאים לעור שמן לעומת מייקאפ לעור יבש, לכן כדאי לבדוק את המייקאפ ולהתאים אותו לגוון העור. ניתן לעשות זאת שבועות לפני האירוע וכך לחסון זמן. בנוסף, כלה אשר אינה מכירה את המייקאפ המתאים לה יכולה לפנות אל צוות מאפרים מקצועי על מנת לנסות גוונים שונים ולאחר מכן לקבל את ההחלטה הנכונה.

אין צורך להתפשר

איפור כלות כולל גם טיפול בריסים, צלליות ועוד. התחום של האיפור ממשיך להתפתח ולהתחדש וגם הכלות יכולות ליהנות ממנו. כבר אין צורך להתפשר על איפור של כלה. כל מה שצריך לעשות הוא לפנות אל מאפרים בעלי וותק וניסיון, לברר לגבי מוצרי האיפור בהם נעשה שימוש ולהתחיל את האירוע ברגל ימין.