מתחתנים מבררים: איפור כלה, תכשיטים ועוד

בהמשך מגיע שלב סיכום הפרטים החיוניים לסיכום עסקת איפור כלה:תאריך, מקום, מה כולל בתוכו הטיפול, המחיר, והאם מצטרפות מלוות שזקוקות גם הן לאיפור.

איפור כלה הוא לא רק משיחת שפתון או טפיחות פודרה – מתחתנים צריכים להיות מודעים לכך, שסלוני יופי רבים מציעים טיפולים משולבים, המכילים בין היתר איפור כלה לפנים ולגוף (פתח המחשוף, הזרועות וכד), עיצוב גבות, מריטת שיער, טיפול ציפורניים (מניקור, פדיקור, בנייה, עיצוב ומשיכת לק), עיסוי פנים ועוד.

בפגישה המקדימה כדאי לקבוע כיצד יתנהל שלב איפור כלה לפני ובמהלך החתונה (האם תקבלי מלווה, מוצרים או דף הסברים, כך שתוכלי לרענן את האיפור?). כמו כן, יש להחליט יחד עם המאפר על שגרת טיפוח בהתאם למצב עד ליום החתונה (כדי שהעור יגיע למראה אידיאלי ביום החתונה).

 
 
האם תכשיטים הם כרטיס הביקור שלנו?

כיום, בעולם המודרני, להיות רק עצמנו זה לא מספיק. בני האדם מחפשים לא רק את הפנים אלא גם את המעטפת החיצונית, כלומר, מראה חיצוני. מראה חיצוני יכול לבוא לידי ביטוי בכל מיני צורות שונות ומשונות. אחת הדרכים הבולטת ביותר הינה שימוש בתכשיטים.שימוש ב תכשיטים עם השנים הפכה שיטה יעילה ביותר אשר דרכה ניתן לקבל אמת מידה ופרספקטיבה על האדם אשר עומד מולנו.

מהפקידה בבנק ועד ראש הממשלה, כולם נעזרים בתכשיטים.אין מה לעשות, ברב המקרים, תכשיטים מייפים את האדם.

כיום, ניתן לעשות אובזרבציה ראשונית על האדם העומד מולנו לפי אותם תכשיטים שהוא עונד.

רושם ראשוני הוא הרושם החשוב ביותר. זהו משפט שאנו מכירים ואף הולכים לפיו גם אם אנו לא שמים לב אליו.

עפי סטטיסטיקה , התכשיט היחידי שגבר בוחר ללבוש לראיון עבודה במקום חדש הוא שעון. שעון יכול לספר הרבה על האדם, ולהראות תכונות כגון צניעות, שחצנות, עודף ביטחון עצמי או חוסר אכפתיות ממראה חיצוני והופעה.

אישה שהולכת לדייט ראשון חושבת יותר מפעמיים באיזה תכשיטים להשתמש. האם כדאי לה להיות נוצצת מתכשיטים או דווקא להפגין סולידיות ולבוא אך ורק עם תכשיט אחד שיפגין סולידיות. אותם תכשיטים יראו באותו דייט המון דברים לצד השני. דברים כגון חוש טעם באופנה, יכולת התאמה של תכשיטיםלבגד, מצב אקונומי ועוד הרבה יותר.

אפילו במערכת הצבאית עולם התכשיטיםנכנס לעניין . מאז הקמת צבא ההגנה לישראל אנו יכולים , ללא מדים וללא סמלים, לזהות ולהבחין מי טייס ומי בקומנדו הימי, וכאן כשאני אומרתכשיטים אני כמובן מתכוון לשעונים היוקרתיים שעונדים חיילי יחידות העילית על ידם.

צהל לא המציא את הגלגל. המודל נלקח מצבאות אחרים בעולם והובא אל הצבא שלנו כבר עם הקמתו.

עולם הרכב חבר לעולם התכשיטים בשנים האחרונות כיום אנו יכולים למצוא מכוניות פאר אשר פונות למעצבי התכשיטים הנחשבים בעולם בבקשה לעצב להם את פנים הרכב ברוח אותו מעצב גדול. זהו דבר שמקפיץ את מחירי אותם מכוניות בהרבה. אך לא צריך ללכת רחוק עד למכוניות יוקרה. כיום מבלי שהרבה אנשים יודעים, המכונית קונספט האופנתית והמדוברת ביותר, הסמראט, שייכת לא אחרת מלחברת התכשיטים הענקית השוויצרית SWATCH. הנדסאות הרכב נעשתה על ידי חברת מרצדס ועיצוב פנים הרכב נעשה ע"י החברה השוויצרית ואף הרכב הוא לא רק בעיצובה, אלא גם בבעלותה. זו נחשבת הצהרה לא קטנה אשר אומרת לעולם כי עולם התכשיטים הוא במרכז חיינו והוא לא חשוב פחות מרב הדברים המרכזיים אשר מעסיקים אותנו בחיי יום יום שלנו.

בכל אופן לא משנה אילו תכשיטים תבחרו לשים עליכם לאירוע הבא אליו אתם מועדים, אנו בטוחים שהשילוב שלהם עם האיפור המהמם שלנו הולך להותיר את כל הנוכחים באירוע פעורי פה.