עור הפנים שלך: התשתית של האיפור

מתחתנת? מזל טוב! כל כלה לעתיד רוצה כמובן להיראות במיטבה ביום חתונתה. זו הסיבה שאת משקיעה את מיטב כספך בשמלה היפה ביותר, בצלם המקצועי ביותר, ובמעצב השיער המוכשר ביותר. אבל מה עם האיפור? הפנים הם הדבר הראשון והבולט ביותר שיזכרו ממך ככלה, אחרי השמלה כמובן. אז שווה להשקיע בזה, לא?

אבל לפני שמשקיעים באיפור, צריך להשקיע קודם כל בתשתית שמחזיקה אותו – הלוא הוא עור הפנים שלך. זכרי – ככל שעור הפנים שלך יהיה חיוני יותר, כך האיפור ישב באופן מוצלח ועמיד יותר על פנייך. במובן זה, ההשקעה בפנים לא מתחילה רק מהרגע שבו את מתיישבת על כיסא המאפרת ביום החתונה, אלא בהכנות וטיפוח של עור הפנים לפני היום הגדול.

איפור איכותי על עור איכותי

איכות ועמידות האיפור שלך ביום החתונה, אינו תלוי רק באיכות ומקצועיות המאפרת, או באיכות החומרים שבהם היא תשתמש, אלא קודם כל ובראש ובראשונה בטיב עור הפנים שלך. זכרי – ככל שעור הפנים שלך יהיה חיוני, בריא וזוהר יותר, כך האיפור ישב עליו טוב יותר, ויחזיק מעמד הרבה יותר טוב, במיוחד בערב אינטנסיבי, מאומץ ומרגש כמו יום החתונה שלך.

אבל עור איכותי זה לא עבודה של הוקוס פוקוס. צריך לשמור על מודעות בריאותית ואסתטית זמן מה לפני יום החתונה, על מנת לתת לעור שלך את מרחב הזמן להבריא, להשתקם ולחזור לעצמו, על מנת שתהיי בשיאך ביום החתונה.

אז איך מכינים את עור הפנים?

ראשית כל, מומלץ להתחיל בפעולה של שמירה ומניעה. למשל: כשאת חוזרת הביתה, אל תתעצלי והקפידי להסיר את האיפור מפנייך, ובמיוחד מהעיניים. אל תשתמשי רק במים, אלא גם במסיר איפור מקצועי אשר יסיר גם את כל שאריות הלכלוך והשומן שהצטברו במהלך היום. הקפידי להשתמש אך ורק במסיר איפור עם לחות ללא שומן, על מנת לא לגרות את העור.

בנוסף, הקפידי לשטוף את הפנים כל ערב אך ורק עם סבון מיוחד לפנים ולא עם סבון רגיל. לאחר מכן, נקי את הפנים עם מי פנים. אם עור הפנים שלך יבש, השתמשי במי פנים עם ריכוז נמוך של אלכוהול, על מנת לא לייבש אותו יתר על המידה. בבוקר, לפני שאת שמה את איפור היום-יום שלך, הקפידי למרוח קרם פנים על בסיס מים. קרם פנים מהווה את הבסיס והתשתית לאיפור, ומגן עלייך מפני חדירה של המייק-אפ לתוך הנקבוביות. עכשיו העור שלך מוכן ליום הגדול!