קורס מקצועי ללימוד איפור כלות

אחרי חיפוש מעמיק נפלה ההחלטה: איפור כלות. אם גם בעלת חוש לאיפור, מוקסמת מעולם הצלליות, ומתרגשת מהאתגר להפוך אישה ליפה ומטופחת, יתכן ומקומך בלימודי איפור כלות. איפור כלות הוא מקצוע בו ניתן להינות מגמישות מלאה בשעות ובימי העבודה. ישנה אופציה לאפר רק מספר קטן של כלות בשבוע, וישנה אופציה להספיק לאפר אפילו שתיים עד שלוש כלות ביום. אז אם את מעוניינת בלימודי האיפור, המשיכי לקרוא.

מה לומדים בקורס איפור מקצועי לאיפור כלות?

לימודי איפור כלות הינם חלק מתוך קורס באיפור כללי. התלמידים במסגרת הקורס לומדים לאפר איפור ערב, איפור לתחפושות, איפור לסרטים ולטלויזיה וגם איפור כלות. לימודי איפור כלות נמשכים על פני כמה חודשים עד שנה, ומתחלקים לשני חלקים עיקריים: החלק התיאורטי והחלק המעשי. בחלק התאורטי לומדים התלמידים סגנונות וטכניקות באיפור, התאמת האיפור לעור הפנים, הכרות עם מוצרי האיפור, התאמת האיפור לאירוע לו הוא מיועד, ונחשפים לטרנדים העכשויים בעולם האיפור. בחלק המעשי של לימודי איפור כלות, מיישמים התלמידים את אשר למדו. התלמידים מתאמנים זה על זה בטכניקות איפור שונות, ואז מתאמנים על לקוחות אמיתיים. לימודי איפור כלות כוללים גם מעט לימודי שיווק עצמי, כלומר, איך לשווק עצמך בתור מאפר, ואיך לבלוט מעל המתחרים. בתום לימודי האיפור, כל תלמיד יוצא כאשר הוא מצוייד בתיק עבודות אישי, אותו יוכל להציג בפני המעסיקים העתידיים. לימודי איפור כלות הם לימודים פרקטיים ויחודיים, כאשר בסופם יוצא התלמיד עם מקצוע ביד, ויכול כבר להשתלב בתעשיה. לימודי איפור הם לימודים יוצאי דופן, בהם רוב השיעורים אינם מתקיימים במתכונת רגילה של מורה מול כיתה, אלא במתכונת של תרגול והבנת החומר הנלמד. לימודים אלו מסבים הנאה וכיף לתלמידים המתעניינים באיפור, ומאפשרים הנאה גם מהדרך למטרה.

היכן ניתן להשתלב?

איפור כלות היינו מקצוע יוקרתי ונחשב. קיים שוק רחב של מאפרים, אך יחד עם זאת מגוון רחב של עבודות. בתום לימודי האיפור כל תלמיד יבחר להתמקד בתחום איפור שונה אליו הוא מתחבר. התלמידים שיבחרו באיפור כלות יוכלו להשתלב בתעשייה באחת משתי דרכים: ישנה אופציה לאיפור כלות בסטודיו עצמאי, וישנה אופציה לאיפור כלות בביתה של הכלה. איפור כלות הוא מקצוע המאפשר ניידות, מאחר ואת כל כלי האיפור ניתן להכניס לתוך מזוודה אחת ולהסתובב עימה. ישנם בוגרים שישלבו גם לימודי עיצוב שיער, ויוכלו להציע חבילה משולבת הכוללת גם איפור כלות, וגם עיצוב שיער.

שלי לאון – אמנית האיפור למעלה מ-10 שנים מעבירה קורסים ללימוד איפור מקצועי