איך להאריך את חיי המדף של מוצרי איפור שונים?

לכל אישה יש תיק עם מוצרי איפור. מוצרי האיפור הם מוצר בסיסי בחיים של כל אישה והם יכולים לכלול מוצרים שונים כמו שפתונים, צליליות לעיניים, סומק, מסקרה וגם איילנייר. כמו להרבה מוצרים אחרים גם למוצרים אלו יש יום בהם הם מגיעים למצב של פג תוקף וכבר לא ניתן לעשות בהם שימוש. אם אנחנו רוצים להאריך את אורך חיי המדף של מוצרי איפור אנחנו צריכים קודם כל תמיד להקפיד לסגור אותם אחרי שאנחנו משתמשים בו. מומלץ גם לשמור את המוצרים השונים במקום קריר ולא במקום חם מאוד. כדאי לשמור את השפתון שלנו או את הצליליות לעיניים בארון מסודר בבית ולא ברכב או בתיק – כי שם הם יכולים להתחמם ולהיהרס.

למה חשוב להשקיע במראה החיצוני שלנו ואיך איפור יכול לסייע לנו בכך?

למה בעצם חשוב להתפאר ולהשקיע במראה החיצוני שלנו? המראה האישי שלנו חשוב מאוד. כאשר אנחנו לא נראים מטופחים אנחנו יכולים לסבול מיחס פחות אוהד. מחקרים רבים הצביעו על קשר בין יחס טוב בעבודה לבין הופעה חיצונית מטופחת. כאשר אנחנו נראים טוב לאנשים יותר נעים להיות בחברתנו והם גם מגלים כלפינו יותר חיבה. אם אנחנו רוצים להעלות את הביטחון העצמי שלנו אנחנו חייבים להשקיע במראה האישי שלנו ולהקפיד לטפח אותו. כאשר אנחנו נראים אנחנו יכולים להרגיש הרבה יותר רעננים והרבה יותר בטוחים ביכולות האישיות שלנו. איפור יכול לסייע מאוד לכל אישה לשפר את המראה האישי שלה. אנחנו לא חייבות לאפר את כל הפנים שלנו. אנחנו יכולים לבחור לאפר רק את העיניים שלנו או רק את השפתיים וכך לשדרג את ההופעה שלנו באורח פלאי.

איפור – הדרך שלנו לשפר את המראה האישי שלנו?

יש הרבה דרכים שיכולות לסייע לנו לשפר את המראה האישי שלנו. כאשר אנחנו רוצות לשפר את האישי שלנו אנחנו לא חייבות לעשות דיאטה או ללכת למעצב שיער. איפור יכול לשפר את ההופעה האישית של כל אישה בין אם היא בת 20, 50 או 80. אישה שמקפידה להתאפר לפני שהיא יוצאת מהבית היא אישה שהמראה שלה יותר מרשים ומטופח. נשים יכולות ללכת ליועצת יופי מומחית שתסביר להן איך כדאי להן להתפאר ואיזה סוגי איפור מתאימים לגוון הפנים שלהן ולסוג העור שלהן. איפור שיכול להיות יפה ומחמיא מאוד לאישה אחת יכול להיות לא מחמיא לאישה אחרת. כל אחת צריכה להתפאר בהתאמה אישית למאפיינים האישיים שלנו ולאופי האישי שלה.