איפור כלה – הכלים הבסיסיים

חמשת כללי הברזל לאיפור כלה

  • ספוגית מייק אפ או מברשת מייק אפ – ספוגית מיועדת לשימוש עם מייק אפ מוצק, ואילו מברשת טובה יותר למי שבוחרת להתאפר עם מייק אפ נוזלי. בכל מקרה, מייק אפ הוא פריט הכרחי ביצירת איפור כלה מושלם, ובחירת הכלי הנכון למריחתו תעזור לו להשתלב באופן הרמוני עם עור פנייך בלי להיראות כמו מסיכה, ולעשות את פעולתו באופן הטוב ביותר. איפור כלה לא יכול להסתפק במריחת שכבה אחידה בצורה שאינה מקצועית. המייק אפ אמור להוות את המצע לשאר תכשירי האיפור.
  • מברשת פודרה– בהנחת איפור כלה , חשוב לבחור במברשות איכותיות אשר עשויות משיער אמיתי. מברשת חזקה, כזו שלא משאירה במקרה אפיל שערה קטנה אחת על עור הפנים שעשויה להכשיל למעשה את המשך עבודת האיפור. על מברשת הפודרה להיות רחבה ומעוגלת, דבר אשר יבטיח פיזור אחיד של הפודרה על פנייך. כאשר מתחתנים זה הזמן לבחור מברשת קומפקטית, אשר תאפשר שליפה מהירה גם במהלך האירוע לשם תיקון איפור כלה שדהה.
  • מברשת סומק – ישנם שני סוגי מברשות סומק: עבות, המיועדות להענקת מראה רזה לבעלות פנים מלאות. מברשות סומק דקות – המיועדות להדגשת עצמות הלחיים. כאשר מתחתנים , זו הזדמנות לבחור מברשת סומק עבור איפור כלה בהתאם לנתונים החיצוניים שלך, תוך כדי התחשבות במראה הכללי שאת שואפת ליצור. כאן מומלץ להתייעץ עם מאפרת הכלות שלך, איזה מראה עדיף לתת לפנים שלך.
  • מברשת לצלליות – מדובר במברשת קטנה ודקה, אשר תעזור לך להניח איפור כלות גם באזורים קטנים יחסית, כמו העפעפיים, ובדיוק רב יותר מהנדרש באזורים אחרים בפנים. זו למעשה משלימה את סט המברשות בתיק האיפור שלך, לצורך מריחת התכשירים בצורה עדינה ונקייה.
  • מכחול לאייליינר – גם אם אינך נוהגת להשתמש באיילינר ביומיום, חשוב למרוח ממנו על העין בעת יצירת איפור כלה . איפור כלה נועד להבליט ולהדגיש את תווי פנייך באופן מחמיא, ושימוש במכחול מתאים יעזור לך ליצור צורה יפה ומעודנת לעיניים שלך. גם כאן מומלץ להתייעץ עם מאפרת הכלות שלך לגבי איך למרוח את האיילנר. למריחת האיילנר צורות מגוונות אשר תכליתן שונה. האם למרוח ממרכז העפעף או לבצע מריחה עדינה עדינה אך מקצה בעפעף.
אלה היו חמישה טיפים בסיסיים לאיפור תמידי שאת יכולה למעשה לקחת מיום החתונה שלך על ידי מאפרת הכלות שלך. זכרי שאיפור כלות אינו איפור יומיומי, אבל חשוב ליצור בסיס טוב.

איפור כלה, שלי לאון – מאפרת כלות