איפור כלה – מראה מושלם עבורך

איזו כלה לא תרגיש צורך להקרין את האושר הפנימי הגדול שלה גם בחיצוניות מסנוורת? איזו כלה לא תרצה להיראות הכי טוב שהיא יכולה בערב מיוחד כזה, כשהאורחים באו לכבודה? איזו כלה לא תרצה להיראות ללא רבב באלבום התמונות שהיא תראה לילדיה ונכדיה? ותיזכר לעוד שנים רבות.

באמצעות איפור כלה או יותר נכון כמה טריקים ומוצרים בתחום, פני בובת הפורצלן אינם רחוקים מהישג ידך…

איפור כלה איכותי מבטיח טשטוש ואפילו העלמת פגמים בעור, כדי שתוכלי להיות כלה מושלמת. כיום, כמעט לכל בעיה קוסמטית קיים איפור מתאים שיפתור אותה. קמטים, אקנה, אדמומיות, חטטים, ואפילו אף רחב ועיגולים שחורים מתחת לעיניים. אלו ועוד ייעלמו כבמטה קסם בעזרת שימוש באיפור מתאים, בייחוד כשמדובר באיפור ייחודי, עמיד ומקצועי כמו איפור כלה .

איפור מושלם עבורך

כדי ליצור את האיפור המושלם עבורך, אין איזה שהם כללים לאיפור שמתאימים לכל הכלות. לכל כלה יש סוג עור שונה ומבנה פנים שונה. מכאן שיש להתאים לכל כלה את הכללים שלה. כשתלכי למספר מאפרות ל"איפור ניסיון" תראי כי כל מאפרת תביא את עור הפנים שלך לתוצאה שונה. כל מאפרת כיד דמיונה מנסה להוציא ממך את המיטב. את כמובן נותנת קווים מנחים להעדפותייך. חשוב להתחבר למאפרת שלך שתבין את קו האיפור המועדף עלייך ותציע לך מגוון סגנונות. מה שתראי בתיק העבודות של המאפרת שלך יהיה מגוון. תיק העבודות יכלול מספר סגנונות איפור והעדפות של כלות שונות. כדי להגיע לתוצאה מושלמת, זו עבודה קשה. בוחנים מספר מאפרות מסתכלים באור שונה על האיפור , בוחנים את טיב החומרים לאורך זמן ורק אחר כך, מחליטים אם אכן זהו האיפור שאת שלמה עמו.

כדי ליצור את איפור הכלות המושלם בשבילך, שלי לאון מאפרת כלות עומדת לרשותך עם מגוון עשיר של כלות מאופרות, היא תבצע סקיצה של פנייך ותתאים חומרים שיהיו עמידים לעורך ולמזג האוויר הצפוי ביום החתונה שלך. חשוב לזכור דגשים מיום האיפור ניסיון שלך ליום האמיתי בחייך.

שלי לאון מאפרת כלות

שלי לאון בעלת שם בתחום איפור כלות מעל 10 שנים. שלי מרצה ומנהלת קורסי איפור ומוסמכת להעניק תעודת מומחה לאיפור מטעם לשכת התעסוקה. כמו כן, השתתפה בעשרות אירועי הפקות טלוויזיה והפקות אירועי דוגמנות.