איפור כלות – איך לבחור נכון?

איפור כלות

לכלה יש סדר מובנה לפיו היא צריכה לתכנן את המראה הכללי שלה. אחרי שסגרתם אולם וכו', זו השעה לבחור קודם כל את שמלת הכלה שמרגשת אותך. לאחר שבחרת את השמלה והנעליים, את צריכה לבחור את סגנון מראה השיער שלך. לאחר שנסגרת גם על ספר ותסרוקת ניסיון, מומלץ שתצלמי את התסרוקת למאפרת כדי שהיא תוכל לסייע לך בבחירת סגנון האיפור ומה כדאי להבליט בפנים שלך.
אם כן- האיפור זה הנושא האחרון בעניין המראה שלך שאת צריכה לבחור כדי לעשות את הדברים בצורה מושלמת.

אחרי שנבחרת השמלה יותר קל לבנות את מבנה השיער ואיפור כלות.

לפי השמלה בונים את המראה הכללי – זה צעד חשוב ביותר, אשר קובע את המראה הסופי, וחשוב לשים לב לפרטים הקטנים.

איפור כלות – איזה סגנון את אוהבת?

חשוב להחליט על איפור כלות, שיתאים לסגנון הכללי שלך, כדי לא להיראות בתמונות אחר כך גסה או עדינה מדי. המראה הסופי הוא חשוב ביותר וכדאי שתרגישי הכי טוב ונוח עם עצמך. ובעיקר שתרגישי מי שאת באמת.

קיימים סגנונות איפור רבים: החל מסגנון קלאסי, רטרו, מלכותי, שנות ה-60 וכיו"ב. את בוחרת את הסגנון שנראה לך על פי הצגת תיק העבודות של המאפרת שלך. לאחר שתבחרי את סגנון האיפור שאת הכי מתחברת אליו, המאפרת שלך תייעץ לך אילו תווי פנים היא מציעה לך להבליט ואילו לטשטש. לכן תמיד מומלץ לאיפור ניסיון להביא עמך עוד חברה או אמא כדי לקבל חוות דעת נוספת. לאחר איפור הניסיון, המאפרת רושמת לעצמה כדי לזכור על איזה סגנון איפור ודגשים שסגרתן כדי להגיע מוכנה ביום החתונה.
ביום של האיפור ניסיון אל תמהרי לשטוף פנים. זכרי שעלייך לבחון את עמידות האיפור שעל פנייך אם אכן מורכב מחומרים איכותיים ועמידים.

לקראת האיפור ביום החתונה

עלייך לזכור כי יום החתונה מתחיל מוקדם מאוד ולכן כדאי ליהנות מהיום ולא להיות לחוצה. כך שתתחילי בארוחת בוקר טובה ורגועה, מצב רוח טוב ותמשיכי כך במשך היום – עור פנים רגוע ונקי יקבע את האיפור בצורה טובה יותר.

עוד דבר שכדאי לדעת הוא, שראשית מגיעה המאפרת לביתך או שאת הולכת לסטודיו שלה כפי שקבעתן, אחר כך לספר לעיצוב התסרוקת, ולבסוף רק ללבישת השמלה והתכשיטים.
האיפור כלות הוא הדבר הראשון שצריך לדאוג לו באותו יום.
חשוב שתגיעי לאחר מקלחת רעננה, שינה טובה (אם התאפשר לך) ועור הפנים שלך נקי.

חשוב מכך -אל תבצעי שום טיפול פנים קוסמטי בשבוע שלפני החתונה!!
טיפול פנים עשוי להשאיר לך צלקות קטנות או אדמומיות שייקח לה זמן לעבור, או גרוע מכך- אלרגיה לתכשירי קוסמטיקה שיקשו על השגת התוצאה המרבית מהאיפור.

איפור כלות הוא למעשה העניין שיש לתת עליו חשיבות רבה. זכרי שכדי שתרגישי טוב עם עצמך הדבר החשוב ביותר הוא שתתחברי בצורה נינוחה למאפרת שלך כדי לצאת ראשית עם הבעת פנים מחייכת…

איפור כלות – שלי לאון