איפור כלות ביום החתונה

איפור כלות, למה הוא הכי חשוב לכלה?

בכל חתונה הכלה היא מסמר הערב אליו מופנות כל העיניים, כולם מסתכלים עליה ומהללים את יופייה.

כדי באמת להיות במיטבה ביום החתונה עוברת כל כלה במסלול ההכנות לחתונה תחת ידם של מעצבי שמלת כלה, מעצבי שער, ומאפרת כלות שמתמחה באיפור מקצועי ויודעת כיצד לאפר את הכלה, כך שלא רק תהיה האישה הכי מדהימה באולם החתונה אלא גם שתצא הכי מדהימה בתמונות החתונה.

צילום אירועים שונה מצילום סטודיו ולכן גם איפור כלה לאירוע חתונה שונה מסתם איפור דוגמנית לצילומי סטודיו. קודם כל תאורת הפלאש באירוע בניגוד לתאורה בסטודיו היא חזקה וישרה ומורידה יותר משליש מכמות צבעי האיפור שקיים בפועל לכן איפור כלה נעשה בדכ בצבעים חזקים כדי שהאיפור יישאר גם בתמונות.

איך לבחור מאפרת כלות מקצועית?

כדי לבחור קו וסגנון של איפור כלות,כל מאפרת מקצועית מחזיקה ברשותה קטלוג צילומים של כמה קווים וסגנונות איפור שונים שמהן תוכל כל כלה לבחור את זה שנראה לך הכי מתאים לה. חשוב מאד שכל כלה תרגיש הכי בנוח והכי עצמה עם האיפור שעליה ביום חתונתה . לשם כך נהוג לעשות לפני אירוע החתונה עצמו פגישת איפור ניסיון, פגישה בה הכלה יכולה לבדוק איך סגנון האיפור שבחרה יושב עליה. לשם כך, גם כדאי לבוא לפגישת איפור הניסיון עם חולצה לבנה כך תוכלו את והמאפרת לבדוק את התאמת צבעי האיפור מול עור הגוף וגוון השמלה. במעמד זה של איפור הניסיון אל תתביישי להגיד אם האיפור שיצא אינו לטעמך.

חשוב מאד שתצאי מפגישת ניסיון רגועה ובהרגשה שהאיפור כלות שבחרת מתאים לך כמו שחשוב שבערב החתונה עצמו תרגישי טוב ובנוח עם הדמות שנשקפת אליך מן המראה. זהו גם אחד ההבדלים בין איפור כלות לסתם איפור ערב, לכלה יש בהחלט את האפשרות לבקש לשנות את סגנון האיפור אם היא אינה מרגישה בנוח עם איפור הניסיון. בפגישת הניסיון בעצם נעשה תיאום הציפיות מול המאפרת הן לגבי מוצרי האיפור ,סגנון האיפור, והצבעים וכן תיאום של הפרטים הטכניים כגון המקום בו יתבצע האיפור, (סלון כלות, או במקום אחר שיקבע עי הלקוחה), השעה, המחיר וכדומה.

לגבי מוצרי האיפור שבו משתמשת המאפרת, מאפרת מקצועית (רצוי מאפרת שעברה קורס איפור כלות או קורס איפור כלשהו ) שהיא בעלת ידע ונסיון בד"כ תשתמש במוצרי איפור שהם איכותיים יקרים מאד והסיבה לכך היא יכולת העמידות שלהם לאורך ערב שלם של התרגשות וריקודים שבהם עור הפנים ללא ספק מזיע.

איפור כלות טוב יישאר איתך לכל הערב ולא ימרח או ידהה גם אחרי סבבי נישוקים וחיבוקים רבים.

אם בכל זאת בחרת שלא לשכור את שירותיה של מאפרת מקצועית אלא להתאפר בעצמך בערב החתונה כדאי שתיקחי איתך בתיק קטן מוצרי איפור למקרה שהאיפור קצת ירד ותצטרכי לערוך תיקונים. קחי עימך פודרה שקופה, שפתון, עיפרון תוחם וקונסילר. הכי חשוב הוא למרוח את גוון העור בפודרה שכן היא מעמעמת את ההברקות של עור הפנים המזיע דבר שאינו מתקבל טוב בתמונות.

שיהיה לך ערב חתונה מושלם!

איפור כלות, שלי לאון