איפור כלות – בפנים הפנים

איפור כלות – עניין למקצוענים

איפור כלות הוא עניין מאוד מורכב. חשוב לשים תכשירים עמידים שמצטלמים טוב, איפור מאט שאינו מבריק בפלאשים. כאשר לא מודעים לפרטים שחייבים לשים אליהם לב בעניין איפור כלות, מגיעים באיזה שהוא שלב בחתונה למצבים שהאיפור יכול להימרח, להיטשטש…
לאיפור כלות יש תכשירים מיוחדים שמשתמשים בהם שלא כמו באיפור היומיומי. הדרישה מהאיפור הוא שיישאר לאורך כל אחר הצהרים בצילומים ולאורך כל ערב החתונה עמיד וחזק, איפור שלא נמרח עם שתיית כוס מים ויחד עם זאת איפור שנותן אשליה של טבעיות והבלטה אסתטית.

לא עם כל תכשיר מאפרים כלות

לשם ההבלטה והענקת תחושה טבעית לפנים ויחד עם זאת נוחות, דרושים תכשירי איפור מאוד ספציפיים. תכשירים לאיפור כלות לא ניתנים לרכישה בכל מקום אלא על ידי מאפרות מקצועיות שיודעות לבדוק את ההרכב המדויק של התכשיר וייעודו.

לדוגמה, ישנם שפתונים מיוחדים, שהנם עמידים ונותנים אשליה של הגדלת השפתיים. יש לקחת בחשבון, כי נשים רבות לא נהנות מההרגשה של שפתון עמיד, ואם הנך בעלת שפתיים בינוניות הדבר איננו חובה. ניתן אף להשתמש במייק אפ בהיר על מנת להדגיש את אזור השפתיים.

אם כבר מייק אפ, דבר אשר חשוב מאד בתחום איפור כלות הוא לבחור את המייק אפ והפודרה המתאימים ביותר לעור הפנים שלך. אל תתפשרי ואל תעשי ניסיונות. חשוב להחמיא לעור, ולהדגיש את כל הצד שיפה בו. לכל אחת יש משהו ייחודי בעור שלה, שניתן להבליט – בין אם את שחומה או בהירה, מה שחשוב זה להוציא את העור החוצה ולהראות אותו כחלק ונקי. הצבע שלך הוא יפה בכל מקרה.

איפור כלות – איך בודקים?

אז לא כל אחת נולדה מאפרת, ולא כל אחת יודעת להרכיב את התכשירים שישתלבו יחד בצורה אופטימלית, ולכן ישנן מאפרות מקצועיות שלמדו והשתלמו בנושא איפור כלות.

מאפרת כלות יש לה בדרך כלל תיק עבודות שהוא למעשה הצגת קורות החיים שלה כמאפרת. דרך עבודות קודמות של המאפרת הכלה יכולה להתרשם לגבי סגנונות איפור שונים וטיב האיפור של אותה מאפרת.

אין זו בושה לשאול לניסיונה של המאפרת, כמה כלות איפרה. כדאי מאוד לא להיסגר על סגנון אחד שבאת אתו מראש אלא להיוועץ במאפרות שונות לגבי עור הפנים שלך וסגנון האיפור המומלץ לך.

איפור כלות הוא עניין של פעם בחיים ואל תתפשרי, לכי על המאפרת המנוסה ביותר והטובה ביותר שאת יכולה. לעניין הפנים דגש מאוד גדול בעת החתונה. כמו השמלה והשיער, יש לשים לב שהרבה תמונות הן בפוקוס על פני הכלה. האיפור צריך להצטלם טוב.

איפור כלות ניסיון 1 2 3….

איפור ניסיוני לכלות הוא לא עניין שצריך לוותר עליו. חובה לבקש איפור ניסיון. וכדאי שתקבעי אותו לשעה מוקדמת ביום, כדי שתוכלי לבחון אותו על פני שינויים בתאורה לאורך היום. ביום איפור הניסיון שלך אל תהססי, צלמי את הפנים שלך מקרוב ומרחוק וראי איך זה מתקבל בתמונות.

אל תמהרי לרחוץ את פנייך ולהסיר את האיפור. בחני אותו למשך יום שלם, ראי את עמידותו.

אם לא אהבת, אם יש לך הערות, גשי למאפרת היא חייבת להבין. גשי אליה עם התמונות והראי לה מה לא אהבת, מה ניתן לשנות ואיך.

למאפרת הכלות שלך בטוח תהיה התשובה

אם כן, ההכנות ליום המאושר בשיאן, אל תשכחי לבחור מאפרת שתגיע אלייך למקום בו את מתארגנת.

איפור כלות

שלי לאון אמנית האיפור