איפור כלות ובחירה של מאפרת

ארגונים לקראת חתונה הם אינם דבר של מה בכך. יש לדאוג לשמלת כלה, חליפה לחתן, הזמנות לאורחים, בחירה של אולם, זימון של רב, טבעות נישואין, והרשימה עוד נמשכת. יחד עם זאת, אחד הדברים החשובים שעל בת הזוג לדאוג לו הוא איפור כלות. כל כלה רוצה להראות במיטבה ביום חתונתה, ולהרגיש הכי טוב שאפשר. לפיכך היא דואגת לבחור בצורה קפדנית את השמלה, התכשיטים עיצוב השיער וכמובן האיפור. כאשר האורחים פוגשים את הכלה הדבר הראשון אותו הם רואים אלו הם פניה הזוהרות, ויחד עם זאת האיפור בהו הם נצבעו. לאיפור כלות משמעות חשובה לערב האירוע, ולכן יש לדאוג כי יעשה בצורה הטובה ביותר.

איפור כלות כמקצוע

בנות רבות מתלבטות כיצד לבחור את המאפרת שתבצע איפור כלות בעבור הערב החשוב בחייהן, אספנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם בבחירה.
השוק רווי במאפרות מסוגם שונים. כל בוגר בית ספר לאיפור בוחר להתמחות בתחום הנוגע ביותר לליבו. יש את אלו המתמחים באיפור שחקני תיאטרון, או איפור קולנוע לצורך סדרות או סרטים, יש את אלו המתמחים באיפור קבוע יומיומי, יש את המתמחים באיפור ערב, ויש את המתמחים באיפור כלות. בבואך לבחור את המאפרת שלך, הקפידי לוודא כי ההתמחות שלה היא בתחום הרצוי, כך תדעי שהיא תוכל לבצע עבותה נאמנה.

איפור כלות ומפגש איפור ניסיון

כל מאפרת המתמחה באיפור כלות מזמינה את הכלה לפגישת ניסיון, בה היא מאפרת אותה בשני סגנונות שונים, ובקבוצת צבים אחרת על פי שיקולה. על הכלה לבחור בצורת האיפור הנראית לה ביותר, ולהנחות את המאפרת לשינויים וקווים כללים. בעת פגישת הניסיון תוכלי להתרשם משני דברים חשובים:

  • כימיה: יום חתונתך הוא אחד הימים החשובים בחייך. על כן, חשוב מאוד שתרגישי מלכה לאורך כל היום, וזה כולל גם את בעלי המקצוע המתלווים אליך לאורך היום. המאפרת צריכה לתת לך הרגשה נעימה וטובה, ולאפשר לך את הזכות להעיר הערות על העבודה בנוחות. מצב בו אין כימיה עם המאפרת עשוי לשבש את כל ההרגשה באותו יום.
  • מיומנות: תוך כדי פגישת הניסיון תוכלי להתרשם ממיומנות המאפרת בתחום של איפור כלות, ולעמות על דרך עבודתה.
    באם החלטת שהמאפרת מתיחסת אליך בנעימים, את מרגישה עימה בחופשיות ודרך עבודתה מרשימה, זו המאפרת בעבורך.

המלצות וניסיון בתחום איפור כלות

הפרט החשוב האחרון לפני שאת מחליטה מי תהיה זו שתזכה לאפר אותך ביום חתונתך הוא ניסיון. איפור כלות הוא תחום הדורש מיומנות וניסיון רב. רק מאפרת מנוסה תוכל להתאים לך את גוון המייק אפ והסומק לעורך, לשלב את הצבעים המתאימים לך, וליצור הופעה נעימה. פני לחברותיך או לרשת האינטרנט ואספי המלצות חיוביות על המאפרת, סבירות גבוהה היא שאם למאפרת מגוון רחב של לקוחות מרוצים, גם את תהיי מרוצה מן התוצאה.