איפור כלות – טיפים חשובים

איפור כלות נעשה בדרך כלל על ידי מאפרות מקצועיות מכיוון שרובינו מודעות לגודל האירוע ולחשיבות של מראה הכלה ביום חתונתה. כפי שאנו נעזרות במיומנותה של מעצבת שיער מקצועית ומעצבת שמלות טובה, כך אנו מתייחסות גם לאיפור שחייב להיות מקצועי, מתאים, הולם את הכלה ואת אישיותה ושיחזיק מעמד לאורך האירוע כולו. מאפרת מקצועית יודעת לעשות את כל הדברים הללו, וניסיונה הרב והשימוש בחומרי איפור מקצועיים מעידים על כך.
איפור כלות נחשב למיומנות מיוחדת גם בקרב המאפרות המקצועיות ולא כל מאפרת מוכשרת ומנוסה בתחום זה. לכן יש לוודא כי המאפרת היא אכן מאפרת כלות ולא מאפרת העובדת רק בתחום הקולנוע והטלויזיה למשל.

לאיפור כלות מספר יעדים שחשוב לדעת אותם. התאמת האיפור למראה הכללי הנובע מבחירת השמלה ועיצוב השיער, התאמת האיפור לתווי פניה וגוון עורה של הכלה, שהאיפור יחזיק מעמד לאורך האירוע כולו בלי שיינזק.

כיצד מתכוננים לאירוע

מומלץ לכל אחת לעשות טיפולי פנים לפחות שבוע לפני החתונה ועל ידי כך יהיה העור מטופח וללא אדמומיות. המלצה נוספת היא, לא לשתות אלכוהול או לעשן ולשתות כמות גדולה של מים שמאד מיטיבים עם העור. לא פחות חשוב – לישון טוב בלילה שלפני האירוע. חשוב! לא להשתמש בחומרי איפור מבריקים או זוהרים ונוצצים מכיוון שחלק חשוב מהאירוע הם כל אותם הצילומים המשותפים עם החתן וכל האורחים. איפור מבריק או נוצץ לא מצטלם טוב והוא עלול להזיק לתמונות. לרוב מומלץ להשתמש בצבעים כהים או בהירים מאד ויש להדגיש את כל הפנים ולא רק מקומות נקודתיים כמו העיניים והשפתיים. שמירה על גוונים עדינים מעניקים לכלה מראה טבעי ומקסים ורבות בוחרות בקו איפור זה על פני קו איפור מודגש ומוחצן.

מספר טיפים חשובים

איפור כלות מקצועי חייב להתחשב בתווי הפנים, בגוון העור, בצבע העיניים ובאופייה של הכלה. לפני שמתחילים באיפור על המאפרת לבדוק את הפנים של הכלה ולשמוע ממנה מה הסגנון שלה, איך היא רואה את עצמה מאופרת ביום החשוב שלה וכדומה. רק לאחר מכן ניתן לקבוע קו עיצוב לאיפור. בנוסף, עליה להתאים את האיפור גם לשמלה ולסגנון השיער המיועד לכלה. מאד חשוב שהמאפרת תקבל את כל הנתונים הללו לפני שהיא בוחרת יחד עם הכלה את סגנון האיפור, ולכן הרבה בנות עושות את כל הדברים הללו בסלון אחד הכולל את עיצוב השמלה, השיער והאיפור.
מאפרות כלה מקצועיות רבות זמינות לכלה במהלך כל יום חתונתה על מנת לוודא שהיא נראית נפלא גם בעת הצילומים שלפני החתונה (ליד הים, בחורשה מקסימה, ליד מפל מים חמוד או ביפו העתיקה) וגם בערב האירוע עצמו עליה לוודא שהכלה מוכנה לקבלת הפנים ולחופה.

טיפ אחרון

בתור כלה עלייך לבחור לעצמך מאפרת מקצועית שאת מרגישה בנוח איתה וזה לא פחות חשוב מתיק העבודות שלה