איפור כלות – כלה יקרה

כלה יקרה, דמייני לך את יום האירוע! את מגיעה למקום שלנו, מקבלים אותך בחיוך ובאהבה שלי לאון ושרון לוי והמקום רק שלך יחד עם המלוות . מתחילים את היום ברגוע טיפול פנים מפנק אחר כך מכינים אותך לתסרוקת, בינתיים מתנגן ברקע שיר שאת מאוד אוהבת♥ . אחר כך נכנסת לחדר האיפור מתאפרת ומתגנדרת בכיף וברוגע הצלמים כבר הגיעו ואת כבר זורקת כמה מבטים הורסים לכיוון המצלמה וכולם לא מפסיקים להחמיא בכל שלב ושלב של היום הנפלא הזה. מתחילה כבר להרגיש את הפרפרים בבטן לקראת הגעתו של המיועד ומישם….. מצליחה לדמיין?

לערב החתונה את צריכה להגיע רגועה, שלוה, כאשר את יודעת שהכל מושלם ומטופל על ידי האנשים הטובים ביותר שבחרת.

איפור כלות צריך להיעשות על ידי החומרים האיכותיים ביותר. האיפור אמור להתאיפ בצורה מקצועית לעונת החתונה. יש הבדל גדול בסגנון האיפור בחורף או בקיץ. איפור כלות הוא לא עניין פשוט. חייבים להתאים את חומרי האיפור לעור הכלה, לעמידות, למיקום, לעונה ללבוש ולתסרוקת. והעיקר שיחזיק עד השעות האחרונות של אותו יום האירוע.

איפור כלות, יהיה מוצלח יותר וייראה טוב יותר רק אם נעשה על פנים רגועות, מחייכות, מתרגשות…
שלי לאון איפור כלות תעביר לך הנחייה איך לטפל בעור פנים מרגע שהחלטת על סגנון האיפור ועד לערב החתונה.
יש לדאוג לעור הפנים הן מבחינת תזונה, הן מבחינת פעילות גופנית, מצב נפשי רגוע ועוד.
איפור כלות צריך להיבחן על ידי גמישות המאפרת להגיע עד אלייך ביום החתונה, או שתיאלצי להתרוצץ בין סטודיו המאפרת למספרה לסלון כלות להתלבש…. חייבים לחשוב על הכל מראש כדי שביום החתונה תגיעי כמו מלכה. זה היום שאת הולכת לפתוח את חייך החדשים .

התאמת האיפור למראה הכללי

כלה יקרה, חשוב שעל האיפור תחשבי מרגע שסגרת על שמלה. לשמלה את צריכה להתאים את התסרוקת שבה את נראית הכי טוב, ואת כל המראה הכללי הזה את צריכה לתאר למאפרת שלך כדי שתתאים לך את הסגנון איפור הכי מתאים שיכול להיות. לא משנה אם את חובבת איפור בולט ודומיננטי, או איפור קלאסי ועדין, סגנון האיפור שייקבע צריך להיות מוכוון על ידיך למאפרת. מרגע שסגרתן על איפור, את צריכה למצוא את החיבור האישי שיביא להצלחת כל המראה הכללי למאפרת שלך.

חוץ מטיפים כלליים אלה, מה נשאר? לאחל מזל טוב ובהצלחה….

איפור כלות-שלי לאון