איפור כלות להופעה מושלמת בערב החתונה

סוף סוף הגיע הרגע לו חיכית כבר שלוש שנים, בחיר ליבך הציע לך להינשא לו. אבל לפני שתהפכו רשמית לזוג נשוי באושר ישנה רשימה ארוכה מאוד של סידורים וארגונים לקראת הערב המרגש. תצטרכו לבחור צלם, לבחור אולם אירועים, לשכור רב, לקנות חליפה לחתן, נעליים ושמלה לכלה, הזמנות לאורחים והרשימה עוד ארוכה. אחד הדברים החשובים שעלייך לבדוק לפני ערב החתונה הוא איפור כלות. הכלה היא המלכה של הערב, עליה כולם מסתכלים. כל כלה רוצה להיראות במיטבה ביום חתונתה ולכן דואגת כי השיער, הלבוש, התכשיטים והאיפור יהיו מושלמים.

טיפים לאיפור כלות לפני החתונה

אחד הדברים הראשונים שרואים כשמסתכלים על הכלה הוא פניה. איפור כלות יכול להחמיא לפנים ולעשות אותם מעודנים ונעימים למראה, אך איפור יכול באותה המידה גם להרוס את המראה, באם הוא אינו מתאים לפניה של הכלה. איפור כלות צריך להתבצע בצורה הטובה והמדוייקת ביותר, הנה מספר טיפים לאיפור מוצלח:

  • חשוב להקפיד על מייק אפ המתאים לגוון העור של הפנים. בחירה לא נכונה של מייק אפ יכולה ליצור פנים כהות מידי ולהקנות מראה לא טבעי. נוסף על כך, מייק אפ כהה מידי לעור הפנים יוצר הבדלים משמעותיים בין עור הצוואר לעור הפנים, מה שעשוי להיראות מגוכך.
  • חשוב מאוד להקפיד במיוחד באיפור כלות על תכשירי איפור עמידים לאורך זמן. ביום החתונה הכלה רוקדת, משתוללת, מצטלמת, מנשקת ומזיעה ואין אנו רוצים ליצור מצב בו כבר בעת הצילומים נמרח או ירד האיפור.

כיצד לבחור מאפרת כלות מקצועית?

על מנת שתצאי מרוצה מהאיפור ביום חתונתך, חשוב מאוד לבחור מאפרת טובה, שתדע לאפר בצורה מוצלחת, הנה מספר טיפים לבחירת המאפרת שלך:

  • ראשית, חשוב מאוד כי המאפרת תהיה בעלת התמחות באיפור כלות. קיימים סוגים שונים של מאפרות חלקן מתמחות באיפור גוף, חלקן באיפור ערב, חלקן באיפור יומיומי וחלקן באיפור כלות. חשוב מאוד לבחור במאפרת המתמחה בתחום.
  • את טיבה של המאפרת תוכלי לבדוק באמצעות המלצות. בקשי המלצות מחברות או מקרובות משפחה על מאפרות, או בדקי המלצות על המאפרת ברשת האינטרנט. סביר להניח שאם אחרות היו מרוצות, גם את תצאי מרוצה.

  • אין חכם כבעל ניסיון, לכן הקפידי לבחור מאפרת מיומנת ומנוסה שתאפר אותך לקראת הערב הגדול של חייך.

    כיצד לשמור על האיפור בערב החתונה?

    אז אחרי שהמאפרת עמלה זמן רב על מנת להעניק לך איפור כלות לתפארת, הנה מספר טיפים שיסייעו לך לשמור על האיפור לאורך כל האירוע:

  • השתדלי כמה שיותר להישאר במקומות ממוזגים ולהמנע מהזעה שעשויה למרוח לך את כל האיפור.

  • הקפידי לא לגעת בפנייך עם הידיים.

  • הזהרי מנשיקות רטובות, והקפידי לנשק את הקרובים והחברים בצורה עדינה.

  • אל תתביישי לבקש מהמאפרת להשתמש באיפור עמיד כמה שניתן.