איפור כלות לערב המושלם

היום הגדול מתקרב, סגרתם כבר עם די גיי ידוע, ההזמנות נשלחו ורק מעטים דיווחו כי לצערם לא יוכלו להגיע, נבחרו כבר סידורי הפרחים, סדר השירים, המנות הראשונות, העיקריות, הקינוחים ואפילו המתאבנים של קבלת הפנים. הכל ערוך ומוכן לקראת האירוע המרגש ביותר בחייכם – יום החתונה. אז מה בכל זאת חסר?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

ובכן, גם אם הטבעות כבר עוצבו ונמדדו, גם אם סגרתם עם חברה להפקת אירועים על התזמון המדויק בו יופרחו היונים אל על או שהחלטתם על הרגע המושלם לפיצוץ הזיקוקים, יש מצב לא רע שדווקא את כל התחום של איפור כלות הזנחתם במרוץ המטורף הזה. אל דאגה, אתם לא לבד. כלות רבות מרגישות שאין שום טעם להשקיע באיור ביום החתונה שכן כל חייהן הן מתאפרות לבד והן יודעות הכי טוב מה מתאים להן, מה מחמיא להן וכיצד לגרום לעצמן להרגיש הכי בנוח, אבל האמת היא שדווקא כאן אולי כדאי להשקיע שניה של מחשבה.

איפור כלות מקצועי

איפור כלות הוא לא עוד תחום קיקיוני אל תחום התמחות בפני עצמו. ראשית, יום החתונה הוא יום עתיר פעילויות פיזיות לא פשוטות, מתי בפעם האחרונה התאפרת לפני מרתון ריקודים של שעות על גבי שעות? האיפור צריך לעמוד בתנאים לא פשוטים ויש לקחת זאת בחשבון. כמו כן התאמת האיפור לשמלה צריכה להיות מרבית. כלות רבות נוטות לאפר את עצמן בגוונים של יום יום ולשכוח כי הן לובשות לבן מכף רגל ועד ראש. בצורה כזו ישנה סכנה לבהירות יתר או להעלמה של תווי פנים חשובים שיש דווקא להדגישם.

סוף חתונה באיפור מקצועי תחילה

בדיוק כמו שלא תתני לחברה טובה להכין את האוכל ביום החתונה או שלא תשזרי את זרי הפרחים בעצמך, גם את תחום האיפור יש להשאיר בידי המקצוענים. איפור כלות לא מוצלח יכול להרוס את כל תמונות החתונה בהן תופיעי, יכול להימרח על פנייך ובאופן כללי לגרום למפח נפש אדיר. בדיוק כפי שאת עורכת סקר שוק בנוגע לכל אלמנט ואלמנט אחרים בערב הזה, אותו כובד ראש יש להשקיע בתחום של איפור כלות. מזל טוב ובהצלחה.