איפור כלות לפני שמתחתנים

איפור כלות לפני שמתחתנים

מתחתנים צריכים לשים לב: איפור כלות חייב להתאים באופן מושלם לכלה! מתחתנים שמחפשים סלון יופי או מאפר, שמציע איפור כלות, אמורים לחפש מאפר מקצועי, שביכולתו לשלב בין הרצונות של הכלה לבין מה שמתאים לה. איפור כלות איכותי הוא כזה המדגיש את היופי הטבעי של הכלה, מטשטש אזורים בעייתיים, ויוצר מראה בריא וקורן.

מובן שניתן ואף רצוי לשאוב השראה מטרנדים וממגזינים, אך חשוב ביותר ליצור הרמוניה בין איפור כלה לשמלת הכלה, לתווי הפנים של הכלה, ואף לאופי האירוע. יש הבדל בין אירוע חורף לאירוע קיץ (הזעה מוגברת דורשת איפור כלות עמיד יותר), בין אירוע חוץ לפנים, וצריך לקחת בחשבון גם את שעות האירוע ומיקומו (צהריים או ערב, מקום עם לחות גבוהה) וכו'.

העניין החיוני ביותר בבחירת איפור כלות הוא הטסט- איפור הניסיון- בו מתנסה הכלה, לפני החתונה באיפור המיועד. כך מגלה הכלה, בעצם, איך תראה ביום החתונה, האם חומר מסוים יוצר גירויים או אלרגיה, ועוד דגשים שכדאי לדעת לפני האירוע.

מתחתנים צריכים לבחור במאפר מקצועי ואיכותי לצורך איפור כלה, ולקבוע טסט מקדים לאיפור. שמלה, תסרוקת או איפור חשובים מאד לכלה- אכזבה ממראה של אחד מאלה, עלולה להרוס את התחושה ולהוריד את הביטחון, להם נזקקת הכלה ביום כה מיוחד וחד פעמי.

איך בוחרים מאפרת כלות?

הכלה וחברותיה וקרובות משפחתה מכירות מאפרות, יכולות להמליץ על מאפרות. הכלה תחפש באינטרנט ובמקורות פרסום אחרים כדי שיתאפשר לה לקבל מגוון מאפרות רחב ככל האפשר. מתוכן היא תדלה מספר מאפרות שהכי ייראו לה מקצועיות ואטרקטיביות. חשוב לבחון מאפרות הרבה לפני יום החתונה המרגש.

למעשה אחרי שבחרת שמלה ומעצב שיער, כדאי שתראי למאפרת את סגנונם על מנת שתוכל להתאים לתכשיטים ולמראה הכללי את סגנון האיפור שמתאים לך.

עוד חשוב, שביום החתונה, המאפרת תוכל להגיע עד למקום ההתארגנות שלך, לא מומלץ להתרוצץ ביום הזה ממקום למקום. תרצי להיות רגועה ונינוחה ביום הזה

חשוב שתבחרי מאפרת שיש לך כימיה איתך, כדי שתוכלו לדבר בפתיחות וכנות על עבודת האיפור שנעשית.

שלי לאון מאפרת כלות