איפור כלות עד הבית

בחירת איפור כלות היא אחת המשימות החשובות ביותר לפני החתונה. זכרי שבסופו של דבר את והחתן הם הדבר החשוב ביותר בערב החתונה. המראה שלך הוא שיונצח בצילומים ובסרטים של החתונה וכמו שתחליטי להיראות, כך יקבלו אותך האורחים ובני המשפחה. לכן, עלייך לשים דגש על בחירת מאפרת ועל איפור כלות שיהיו מתאימים לך באופן מושלם.

מדוע כדאי להתאפר בבית?

יש בנות המחליטות להתארגן לקראת החתונה בבית או בחדר בבית מלון והדבר מעניק שקט נפשי ורוגע לפני החתונה. במקרים אלה תצטרכי לבחור מאפרת העובדת "עד הבית" ויש לוודא איתה כמה דברים חשובים.

הגעה לכל מקום

יש לוודא עם המאפרת כלות שהיא יכולה להגיע עד אלייך, במקום שבו את נמצאת, גם בערב החתונה וגם לצרכי עריכת טסטים של איפור לפני ההחלטה הסופית. יש מאפרות המעניקות שירות זה, אבל לא כולן, ויש לבדוק זאת היטב. חשוב שהמאפרת תגיע אלייך גם לפגישת הניסיון ושלא תצטרכי להגיע אליה לסטודיו.

מחיר איפור בבית

איפור כלות אינו דבר זול ועלייך לשאול כמה יעלה לך איפור בבית הכולל את פגישת הניסיון והטסט שתערכי. חשוב לוודא כי המחיר כולל את הנסיעות, החניה וכדומה, כדי שלא תופתעי בסוף היום עם הגשת החשבון הסופי.יש מאפרות החותמות על חוזה מסודר בינן לבין הכלה ובחוזה הן מסדירות את כל הפרטים הנוגעים לגבי צורת העבודה והרכב המחיר הסופי. צורה זו תמיד עדיפה כדי שלא יהיו אי הבנות לאחר מכן. בנוסף יש לברר גם אודות איפור כלות למלווה בערב החתונה ומה העלות של זה. עניין זה חשוב לבנות המעוניינות להעניק למלוות שלהן מראה מושלם לערב החתונה. במקרה ואת מעוניינת בכך עלייך לדאוג כי המלוות שלך מתארגנות במקום שבו את מתארגנת כי המאפרת לא תתחיל להתרוצץ בין מקומות שונים ביום החתונה.

למה מומלץ להתארגן בבית?

התארגנות בבית מאד מומלצת כאשר מקום החתונה עצמו אינו רחוק פיזית מהבית. בבית את מרגישה הכי טוב והכי פחות בלחץ. בבית את מוקפת באנשים שאוהבים אותך ורוצים לראות אותך במיטבך ותקבלי את כל התמיכה הנדרשת על מנת להרגיש מעולה לקראת החתונה.התארגנות בבית חוסכת לך נסיעות לסלון הכלות, חוסכת ישיבה בפקקים לפני החתונה (דבר מאד מבאס), ובנוסף, המאפרת כלות שלך תתן לך את מלוא תשומת הלב הדרושה לך ולא תתעסק עם עוד בנות או כלות אחרות באותו הרגע.איפור כלות בבית יכול להיות הפתרון הטוב ביותר למי שמתחתנת במקום קרוב לבית, ולמי שמתחתנת רחוק מהבית מומלץ לשכור חדר במלון או צימר בקרבת מקום ששם תיעשה ההתארגנות לקראת החתונה.בכל מקרה, אם את עושה זאת בבית או בחדר מלון יש לוודא כי גם המאפרת, גם מעצב השמלות וגם מעצבת השיער יגיעו אלייך כדי להשלים את המראה שלך לקראת הערב

איפור כלות עד הבית – על ידי אמנית האיפור שלי לאון