איפור כלות – תתחילי לספור 30 יום

איפור כלות ביחס לאיפור יומיומי

גם אם ניחנת ביופי טבעי, שלא דורש ממך לעמוד מול המראה כל יום – איפור כלות הוא סיפור שונה לחלוטין, ולכן יש להרגיל את עור הפנים לקראת האיפור, ולהתחיל לטפח אותו ע"מ להוביל אותו לתנאים האופטימאליים. שימוש קבוע בקרם לחות ובסבונים למיניהם יחדש לך את תאי העור, ויכין את הפנים לקראת איפור כלות ביום הגדול.

איפור כלות כאמור, ידרוש מהפנים שלך מאמץ יחסית גדול, לכן אם את מטפחת אותן באופן קבוע, זה לא הזמן לעשות שינויים בתכשירים השונים החל מחודש לפני החתונה והלאה. כשתלכי לבחור מאפרת כלות תקבלי המון דוגמיות לניסוי של תכשירים חדשים במטרה למכור אותם, כמו כן, הרבה מתנות לחינה או לערב המקווה כוללת תכשירי טיפוח רבים. את התכשירים לפנים אני מציעה כי תתנסי בהם אחרי הערב הגדול. איפור ערב, ובפרט איפור כלות, דורש מהפנים שלך להיות בתנאים האופטימאליים ביותר. לעור הפנים לוקח בין 21 יום לחודש להתרגל לתכשירים חדשים – לכן המשיכי בטיפול עם התכשירים הרגילים שלך. את המתנות מהחברות תפתחי אחרי החתונה…

עוד טיפ חשוב, כלות רבות מתוך כמיהתן להיראות בצורה המיטבית ביום החתונה, ימהרו לקוסמטיקאית לטיפול פנים, ניקוי עמוק, פילינג. הביקור אצל הקוסמטיקאית לפני החתונה צריך להיות עד חודש לפני המועד. אחרת יכולות להישאר לך צלקות ליום החתונה שיהיה קשה להסתירן בשכבה דקה של מייקאפ. במשך 30 יום לפני החתונה לאחר הטיפול הקוסמטיקאי, תסתפקי בניקוי פנים פעמיים ביום בסבון הרגיל שלך.

שמירה על עור הפנים הקפידי על שתיית מים מרובה ותזונה נכונה

תתפלאי, אבל אחד הדברים שעוזרים לשמור על עור פנים מתוח ונקי היא פעולה מאד פשוטה – שתיית מים. המים, מעבר ליתרון שלהם כמקנים תחושת שובע, ישמרו על העור שלך במצב אופטימאלי. מומחים בתחום איפור כלות ממליצים כחודש לפני החתונה להתחיל להקפיד הקפדה יתרה על שתיית 9 כוסות מים ביום לפחות. הימנעי ככל האפשר משתייה של משקאות אחרים.

בעניין תזונה, זה ברור. הרי תרצי לשמור על משקל גופך. למרות ההתרגשות חשוב כי תקפידי לאכול בריא. עודף מלח כודף סוכר ושומנים עשוי לפגוע בעור הפנים מאוד. עוד טיפ מעולם המזון – אכילה של מזון כתום – דלעת, גזר וכיוב, יקנו לעור שלך שיזוף עדין, זאת מעבר להיותם בריאים מאד. שיזוף עדין מצוין עבורך, שכן מילת המפתח בתחום איפור כלות היא גוון עור הפנים.