איפור לאירועים ומתחתנים

איפור לאירועים

איפור לאירועים של סלברטיז הוא תמיד יפה, מיוחד ומקצועי ביותר, ואין סיבה שלא ננסה לחקות אותו גם לאירועים מיוחדים שלנו, למשל, כאשר אנחנו מתחתנים. בחרי כוכבת בעלת מבנה פנים דומה לשלך, וחפשי תמונות שונות שלה, כדי לקבל מושג לגבי איך היא מתאפרת. בגלל שעל סלבריטאיות יש לחץ להיראות נוצצות ויפות כל הזמן, אפילו איפור יומיומי שלהן יכול להיות טוב בתור איפור לאירועים עבורך.

זהו זה, אלה העקרונות הבסיסיים שיעזרו לך ליצור איפור לאירועים באופן מושלם. רק אל תשכחי להביא לאירוע גם תיק איפור קטן עם פודרה וגלוס, אשר תוכלי לחדש בעזרתם את האיפור במהלך הערב, ולהיראות מדהימה ונוצצת לכל אורכו.

לא בכל אירוע את הכלה. הרי בחתונה, הכלה מחוייבת להיראות הכי נוצצת והכי מרשימה. באירוע שאת מגיעה אליו, את לא רוצה לגנוב את כל ההצגה, אלא להסתפק באיפור לאירועים אופייני כמו של כולן שם.

האיפור משווה לפנים מראה שונה ונוכחות שונה. איפור לאירועים מחייב להדגיש את תוי פנייך בצורה שאינה רגילה, הוא צריך להיות מושקע, אבל לא נוצץ מדיי.

עיקרון חשוב שיש לזכור הוא להתאים את האיפור לשיער ולביגוד. איפור שאינו תואם לביגוד יכול להיות מרהיב ביופיו אבל לא משתלב עם המראה הכללי.

בכלל, היות ולאיפור יש משקל כבד על המראה הכללי גם ביום יום, כדאי ללכת לסדנת איפור שתעביר לך מספר טיפים על סגנונות איפור שמתאימים לך יותר הן מבחינת האישיות שלך והן מבחינת תווי הפנים.

איפור לאירועים מצריך חשיבה מוקדמת. אם את יודעת שיש לך אירוע בקרוב לא מומלץ כי באותו שבוע תעשי ניקוי פנים עמוק או טיפול על ידי קוסמטיקאית. טיפולי פנים עשויים להותיר אדמומיות וצלקות שלא כדאי לסחוב אותן לאירוע…. כמו כן, שתיית מים מרובה באופן מתמיד תורמת ללחות העור מבפנים ולפחות היווצרות קמטים. עישון מרובה עשוי לגרום ליובש בפנים… אלה דברים שיש להם השפעה על המראה הכללי שאפילו איפור הכי טוב שיש לא יוכל להסתיר.

איפור לאירועים – זיכרי לדאוג לעור הפנים תמיד….