איפור מקצועי ומתחתנים – למה חשוב לשים לב?

איפור מקצועי וכלות 

אור הזרקורים מופנה אלייך, בעיקר לפנייך, המצלמות, האורחים. המקום בו כל תשומת הלב ממוקדת. חשוב שהמקום הזה יקבל חשיבות עליונה בהכנות הכוללות לאירוע. זה הזמן לדעת למה צריך לשים לב. איפור מקצועי, לא כל אחד יכול…. 

איפור מקצועי – נקודות חשובות 

  • איכות ועמידות – חשוב לשים לב לאיכות המוצרים שבהם את או המאפרת משתמשות. כמו בהרבה תחומים בחיים, גם בתחום איפור מקצועי האיכות קובעת, ושווה להשקיע במוצרים יקרים מחברות מובילות, כדי לשמור על עור הפנים שלך ולוודא שהאיפור יהיה עמיד ויפה. איך יודעים מה הם חומרים איכותיים? חוץ מההמלצות, אין מנוס מלנסות. 
  • לימוד וניסיון – חשוב לבחון את המאפרת אליה את פונה. היכן למדה את המקצוע, כמה שנות ניסיון יש לה, מה אומר תיק העבודות שלה.  כך תוכלי לראות עד כמה מגוונת היא, אילו סגנונות איפור היא מציעה ועד כמה היא תוכל להתאים לך איפור מקצועי שיהלום אותך.
  • טעם אישי -התאימי את האיפור לסטייל האישי שלך! אל תבחרי במראה שנראה טוב בקטלוג, אם הוא אינו הולם את אישיותך. כל החכמה של איפור מקצועי היא התאמתו למכלול התכונות שמרכיבות אישה, ולכן חשוב שלא תילחמי בטבע שלך, אלא תתני לאיפור לזרום איתו. אחרי הכל, הכי יפה זה להיות את עצמך.
אלו שלוש נקודות שצריכות ללוות אותך לפני שאת מגיעה להסגר על מאפרת שתתאים לך. 

דברים שאינם בשליטת המאפרת

גם כאן לפני הגיעך ליום האירוע, דעי לך שלפנים יפות וזוהרות חשוב להגיע כאשר את מתכוננת עוד לפני. 
הנה מספר נקודות שכדאי לך לזכור :
  • טיפול פנים – טיפול פנים זהו דבר חשוב מאוד לעור הפנים כדי שייראה מטופח. קוסמטיקאיות מקצועיות והגונות יאמרו לך שלא כדאי לעשות טיפול ניקוי עמוק, או מסכת פילינג בשבוע שלפני האירוע. יש טיפולים שעשויים להשאיר צלקות או אדמומיות, או קילוף. 
  • רוגע ושלווה – כאשת מרגישה טוב רואים את זה על הבעת פנייך. החיוך שלך מקרין את תחושותייך. זה לא פחות חשוב מהאיפור עצמו. מומלץ לכלות, כאשר כל ההכנות מסתיימות לפני החתונה , לקחת נופשון קטן, להירגע, יום לפני החתונה רובת נוהגות לעשות טיפול ספא. זה מרגיע, זה משחרר וזה נותן תחושה טובה. זה הזמן שלך גם להינות. 
איפור מקצועי וכלות, דברים שחשוב שתשימי אליהם לב.

איפור כלות –  שלי לאון