איפור סתיו מתחדש

איפור כלות לסתיו: מאיפור ערב קיצי לזוהר חורפי

הלחות והחום הכבד מביאים זוגות רבים בשנים האחרונות להתחתן בעונת המעבר. היתרונות , בכל הקשור לאיפור ברורים : סיכוי קלוש לגשם לצד הקלה בלחות הגבוהה המאפיינת חתונות קיץ.

חתונות בחודשי החורף הפכו לפופולריות מאד בשנים האחרונות. נראה שכלות ישראל הבינו שבאקלים הישראלי ,איפור כלות חורפי ישמר יפה יותר עד תום האירוע מאשר בשיא הקיץ .

למה דווקא כשמתחיל להיות קר?

שלי לאון משתפת אותנו בטיפים שלה לאיפור כלות בתקופת המעבר ובכלל:

  • ראשית , יש לזכור שהכלה מגיעה עם טעמה האישי, וסגנון איפור אשר היא אימצה לה בחיי היום יום. כלות בדר"כ מבקשות להראות טבעיות או כמו עצמן. יש להתאים את הסגנון המקצועי שלך כמאפרת לרצון הכלה . אחרי הכול , זהו הערב שלה קודם כול.
  • להגיע כבר באיפור הניסיון לידי הסכמה לגבי האיפור ביום הגדול. ממש כמו בחזרה גנרלית , מומלץ לא לחפוף באיפור הניסיון אלא לתת לכלה תמונה מלאה של הדרך בה היא תראה ביום הכלולות.
  • כאשר מדובר בעונת מעבר אשר עלולה לדרוש שינויים בלתי צפויים באופי האיפור (צללית באבקה לעומת נוזל למשל או בגוונים שונים של צבע מסוים), מומלץ ליידע את הכלה שעלולים להיות שינויים בהתאם למזג אויר כדי למנוע הפתעות בלתי נעימות ביום האירוע.
  • כלות רבות אוהבות להתאפר בגוונים מסוימים ובקווים קבועים. ניתן לשמור על מקום לטעם אישי ולשדרג צבעים אהובים ומראה יומיומי ע"י הוספת שימר ,שימוש בצללית נוצצת במקום בגווני מט או שילובו של צבע נגדי שיוסיף דרמה ועניין למראה היומיומי.
  • למראה שפתיים מלאות ומודגשות יש למלא את השפתיים ראשית בעיפרון שפתיים ורק אז להוסיף גלוס או שפתון למראה מלא יותר. היתרון המשמעותי באיפור חורפי הוא היכולת לתת מראה מעט יותר דרמטי מהרגיל, מבלי ליצור תחושה עמוסה על הפנים.
  • סתיו וחורף הולכים להיות בסימן צלליות על כל שטח העפעף ועיניים מודגשות. כדי למנוע מראה עמוס וכבד מדי , במיוחד בחתונות בחוץ, יש להימנע משפתיים מודגשות ולהשלים את המראה עם גלוס בגווני ורוד בהיר . כיוון שהחורף עדיין איננו פה, ואין עדיין צורך באיפור דרמטי מדי, ניתן להחליף את הגוונים הכהים בגווני פסטל וגווני זהב. כך יתמתן המראה הדרמטי מאד של החורף הקרוב בצבעים רכים של סתיו כגון חום בהיר וזהוב.
  • צורך באיפור דרמטי מדי, ניתן להחליף את הגוונים הכהים בגווני פסטל וגווני זהב. כך יתמתן המראה הדרמטי מאד של החורף הקרוב בצבעים רכים של סתיו כגון חום בהיר וזהוב.

שלי לאון, אמנית האיפור, מאפרת כלות למעלה מ10 שנים בתחום ומעבירה קורסים וסדנאות.