איפור ערב במראה מעושן

יום החתונה קרב ובא. קרוב לוודאי שאנחנו תופסים אותך בין איסוף ההזמנות לפגישה עם הדי ג'יי, או בין ארוחת הטעימות בקייטרינג לבין הפגישה עם הצלם. אין ספק שמדובר על מרוץ סיזיפי לקראת היום הגדול ואין זה פלא מדוע כלות רבות כל כך מגיעות ליום האירוע עצמו כשהן מותשות לחלוטין. אז רגע לפני שאת שוכחת את אחד האלמנטים הכי חשובים ביום האירוע (האיפור כמובן!), רצינו לכתוב כמה מילים על איפור ערב מעושן. ללא ספק המראה הנכון ביותר והעדכני ביותר עבור הכלה המהממת.

מה זה איפור מעושן?

ישנו סיכוי לא רע שכבר שמעת את המושג הזה בעבר. איפור ערב מעושן הוא שם לסוג מסוים של איפור שיש לו מספר תתי קטגוריות. השם שלו נגזר מהמראה ייחודי שלו. מדובר על סגנון איפור שמהותו צלליות ששיא הריכוזיות שלהן סביב העין והן הולכות ונעלמות ככל שמתרחקים ממנה. ההתערפלות הזו שמזכירה מעט אפקט העלמות של עשן נתנה לאיפור המיוחד הזה את שמו – איפור ערב מעושן.

יתרונות האיפור המעושן

ראשית, למרות שמדובר על איפור שיחמיא לכל אישה באשר היא, מדובר על סגנון שיהלום במיוחד כלות עם עיניים קטנות. איפור ערב מעושן מבליט ומגדיל את העיניים ומעניק תחושת מרחב גדולה מהמציאות. מעבר לכך, מדובר על סגנון שהופיע אי שם בשנות העשרים ואפיין לא מעט כוכבות הוליוודיות. אי לכך במהלך ההיסטוריה נוצרו לו אינספור וריאציות. כיום איפור ערב מעושן כתוצאה מכך הוא איפור גמיש וורסטילי שיכול להלום מגוון עצום של תווי פנים, תוך שהוא מעניק תמיד את המראה הייחודי והמרשים שאופייני לו.

חשוב לדעת !

לא מדובר על טכניקה פשוטה בשום צורה. איפור ערב מעושן הוא תחום מורכב שיש להפקיד אותו בידיים מיומנות בלבד. בנוסף, איפור ערב מעושן עבור כלות צריך לא רק לדאוג לאפקט המתבקש אלא גם לעמוד בתנאים לא פשוטים של לחות. כלה ממוצעת מוציאה לא מעט אנרגיה ביום חתונתה ועל כן יש לבחור במאפרת מקצועית שמתמחה בתחום הספציפי הזה ולא להתפשר על פחות. לתשומת לבכן.