איפור ערב – למרות שפורים רק פעם בשנה….

הסגנון הפופולארי ביותר עבור איפור ערב הוא המראה המעושן, שהוא הדרך הטובה ביותר להעניק לפנייך מראה מתוחכם וסקסי. זהו איפור ערב שכאשר הוא נעשה בצורה נכונה, יהיה מתאים לכל אחת ולכל אירוע, אפילו כאשר מתחתנים .

איפור ערב מעושן

השם של איפור ערב מעושן נובע מהמראה של הצללית מסביב לעין, אשר מתחילה בריכוז גבוה על העפעפיים והולכת ונעלמת ככל שמתרחקים מהעין, אך ללא סוף מוגדר, באופן שמזכיר התאבכות של עשן.

להלן השלבים ליצירת איפור ערב במראה מעושן:

קונסילר משחק תפקיד חשוב ביצירת איפור ערב מוצלח, מפני שרבות סובלות מעיגולים כהים מסביב לעיניים, וזהו סגנון איפור שמושך את תשומת הלב דווקא לאיזור זה. מרחי קונסילר בעדינות סביב העין, וגם במקומות אחרים בפנייך הדורשים טשטוש (למשל, פצעונים). לאחר מכן, מזגי אותו עם המייק אפ באמצעות ספוגית או מברשת.

השלב הבא יהיה לפדר את פנייך. איפור ערב עלול לגרום לפנייך להבהיק כתוצאה מהתאורה במקום האירוע, דבר שייצור אפקט של זיעה. פודרה היא הדרך שלך לוודא שדבר כזה לא יקרה.

כעת עוברים לעיניים – ציירי קו דק מעל העין באמצעות האייליינר. האייליינר יעזור לך להעניק את הצורה הרצויה לעין שלך.

הצעד הבא בהנחת איפור ערב הוא הצלליות. צבעי בצללית הבהירה יותר את העפעף כולו. לאחר מכן, צבעי את הפינות הפנימיות והחיצונית של העפעף עם הצללית הכהה. 

הניחי את הצללית בגוון פנינה על אמצע העפעף ועל איזור עצם הגבה (זהו האיזור שבין הגבה לעין). הצללית כמעט בלתי נראית לעין, אבל היא תעזור לך ליצור איפור ערב בעל אפקט נוצץ. לאחר מכן, טשטשי את הגבולות בין הצלליות באמצעות מברשת פלאף, כשאת מעבירה אותה מכיוון פנים העין החוצה.

השלב האחרון הוא מריחת מסקרה בנדיבות על הריסים העליונים והתחתונים.

שימי סומק על עצמות הלחיים, על מנת להדגיש אותן ולשוות לפנייך מראה צר יותר.

צבעי את שפתייך בשפתון כהה, אך לא זועק, אשר יתאים לגווני הצלליות והסומק וישתלב איתם.

סיימי את התהליך בפידור נוסף, אשר יחזק את האיפור במקומו ויעזור לו להשתלב עם פנייך.