איפור ערב, תורה שלמה של צבע

בראש ובראשונה נתאים את סגנון האיפור לגוון העור. לגוון עור בהיר וחיוור יתאים איפור ערב המשלב צבעים כהים בעיניים כמו שחור, כחול כהה או חום, מייק אפ וסומק בגוון בהיר, התואם לעור הפנים, ושפתון בצבע נועז וכהה. לגוון עור כהה, יתאים איפור ערב בהיר בגוונים של תכלת, סגלגל או ירקרק בעיניים, מיק אפ כהה יותר שתאים לצבע העור, ושפתון בהיר בגווני ורוד או חום. הפרמטר השני באיפור ערב הוא מבנה העצמות הלחיים, והעיניים. בהתאם למבנים אלו נתאים את כמות הסומק, ואת השימוש באייליינר. לבסוף מבנה השפתיים, יורה לנו האם להשתמש בתוחם, באיזה עובי לצייר אותו, ואיזה אודם להתאים.

איפור ערב לבעלות משקפיים

לא כל הנשים מסוגלות ללכת עם עדשות מגע, ישנן נשים המסתובבות עם משקפי ראייה, ואת נוכחות המשקפיים יש לקחת בחשבון באיפור ערב. איפור ערב לנשים בעלות משקפיים צריך להיות מסיבי ובולט יותר. פעמים רבות לאחר שכבר גמרנו להתאפר, האישה מרכיבה חזרה את המשקפיים והאיפור כמעט ונעלם, לכן חשוב להקפיד על איפור בולט ובצורה נכונה. לדוגמא: באיפור ערב לנשים בעלות משקפיים נשתמש בצלליות עמידות יותר, או נחזק את עמידות הצללית באמצעות מריחת קונסילר על העין. איפור ערב לבעלות משקפיים יגיע עד הגבות, על מנת לשלב אותן באופן הרמוני עם שאר הפנים ולתת להן מסגרת. איפור ערב לבעלות משקפיים יכלול מריחת שכבה כפולה של מסקרה על הריסים, על מנת לעבות אותן יותר, וליצור אשליה של עין גדולה יותר.

איפור ערב, איך לשמר את האיפור לאורך כל הערב?

השקעת שעה שלמה לפני האירוע על מנת לגרום לאיפור ערב להיראות מושלם. מרחת את המסקרה בדיוק רב, התאמת את צבעי הצלליות, והחלפת את צבע האודם שלוש פעמים, רק כדי ליצור את האפקט המושלם. עד שהגעת לאירוע חלפה חצי שעה נוספת, והאיפור כבר מרוח באופן חלקי, ואינו מושך כפי שהיה כשרק סיימת להתאפר. הנה מספר טיפים שיעזרו לך לשמור על איפור ערב לאורך זמן. הקפידי להתאפר באיפור העשוי מחומרים עמידים ואיכותיים. איפור ערב יכול להיות זול, אך חסר איכויות לחלוטין, ועל כן גם סביר שימרח במהירות. טיפוח עור הפנים לאורך זמן, מעלה את רמת העמידות של איפור ערב, והופך אותו עמיד יותר בפני חום ולחות. שימוש במייק אפ שלא מכיל יותר מידי שמן, ייתן לו עמידות לאורך זמן, ושפתון עמיד במים, עשוי להיות עמיד בפני גל הנשיקות העומד להגיע.