דגשים חשובים איפור כלות

כשזוג מתכנן את החתונה שלו הוא מתכנן את כל הפרטים אשר הולכים להיות במהלך האירוע ומתכונן גם לרגעים שלפני ואחרי. איפור הוא חלק בלתי נפרד מההכנה של כל כלה ליומה הגדול והוא מלווה אותה עוד לפני שמתחיל האירוע, במהלך הצילומים ועד לאחר האירוע. כל כלה רוצה איפור שיתאים לאופי שלה, יהיה יחודי, יחמיא לה ויתן לה הרגשה טובה לכל אורך יום החתונה. על מנת להנות מאיפור מותאם, יש לעשות את הבחירה הנכונה של מאפרת שתתאים לכלה עצמה ואיתה היא תרגיש בנוח. כשבוחרים מאפרת ליום החתונה יש לבחור במישהי שיש לה המלצות, שהחיבור אליה נוח ונעים וכמו כן מישהי שנמצאת בקרבת מקום כך שלא יהיה צורך לנסוע רחוק ולהסתובב ממקום למקום ביום החתונה.

המלצות ותיק עבודות של מאפרת כלות

לכל מי שעוסקת באיפור של כלות יש לה תיק עבודות ולקוחות ממליצים. כמובן, לא כל כלה נראית אותו דבר ולא כל כלה רוצה את אותו סגנון איפור ולכן חשוב מאד להסתכל על תיק העבודות ולקבל המלצות. תיק עבודות של ניתן למצוא גם באינטרנט, באתר של המאפרת או בכרטיס שלה בפורטלים שונים וגם לאחר יצירת הקשר ניתן לבקש שתשלח תיק עבודות קודמות במידה ורוצים בכך. נוסף על תיק העבודות אפשר לבקש המלצות, להתקשר לכלות שהתאפרו אצלה או לקרוא המלצות מהאתר.

חיבור למאפרת כלות שלך

איפור כלות אינו רק צבע וגוון מותאם, הוא בעיקר היכולת של המאפרת להפוך את הכלה למיוחדת כמו שהיא רוצה. על המאפרת להיות קשובה לכלה ולאפר אותה לפי הדרישות שלה. כך למשל איפור של כלה שמעוניינת באיפור עדין יהיה מיוחד ובגוונים עדינים ואיפור של כלה שמעוניינת להיות נועזת ביו החתונה שלה יהיה עם צבעים מנוגדים. החשוב ביותר בבחירת מאפרת הוא להרגיש בנוח לספר לה את הבקשות השונות ולעם זאת מומלץ להקשיב למאפרת אשר מביאה את הנסיון הרב שלה לכל כלה וכלה.

מיקום המאפרת

יום החתונה הוא יום מרגש ועמוס. החתן והכלה מתעוררים לבוקר מלא פעילויות שכוללת התארגנויות שונות שבסופן יהיו נשואים כדת וכדין. בין הפעילויות השונות, החתן והכלה מתארגנים כל אחד לחוד והכלה עוברת דרך עיצוב שיער, התאמות אחרונות של השמלה ואיפור. משם יגשו החתן והכל לצילומים שרק לאחריהם יגיעו למקום האירוע. כיוון שישנן כל כך הרבה פעילויות ביום החתונה, מומלץ כי המקום בו עושים כל פעילות תהיה קרובה לבית או למקום האירוע. אין כל סיבה להיות בלחץ של זמנים ביום המרגש הזה ולכן אפשר לבחור לעבור את ההתארגנויות השונות קרוב לבית או קרוב לאזור החתונה. כשמדובר על איפור כלות מדברים על חלק שהוא בלתי נפרד מההתארגנות לאירוע ובלתי נפרד מהאירוע עצמו. לאיפור יש משמעות רבה לנינוחות של הכלה ולנראות שלה בתמונות.

איפור כלות- אל תקלי ראש בבחירת מאפרת כלות.