הדגשים חשובים של איפור ערב

איפור נכון הוא אולי מושא נפשה של כל אשה ואף נערה. רבות הולכות שבי אחרי חברות תמרוקים ומבלי לדעת באמת אלו צבעים מתאימים להן ומה ההבדלים הדקים אך החיוניים המבדילים בין איפור ערב לאיפור יומיומי, איפור כלות או איפור הפקות אופנה. איפור ערב הוא מקום שלא רבות יודעות להתמודד עימו, ולהלן מספר תשובות לשאלות בוערות בנושא.

מבט מצועף

מהו איפור ערב? זהו איפור אשר בניגוד לאיפור לעבודה או לשעות היום, שאז הוא קליל ומרומז, דווקא בולט, דרמטי וגם מתחשב בשעות בהן התאורה היא מלאכותית ולא טבעית (אור יום). איפור ערב נועד למצבים כמו אירועים חגיגיים, השקה, מסיבת ריקודים וכדומה וכן לדייט רומנטי בשניים במסעדה או במקום אחר. חשוב כי איפור ערב ידגיש את העיניים ותווי הפנים כולם תוך התחשבות בזיעה מוגברת במידה ומדובר על מסיבת ריקודים, יבלוט מאד במידה ומדובר במקום מעט חשוך ויהיה עמיד בפני בוהק של זרקורים או תאורה חזקה, במידה ומדבור במקום כמו אולם אירועים שם התאורה היא חזקה ובוהקת.

ממש כמו שעות הערב, אז יש אווירה מסתורית מעט והאפלולית של שעות הערב מוסיפות דרמטיות לאווירה, כך גם איפור ערב שם דגש על צלליות אפלוליות, כהות מעט, ליפסטיק חושני ובוהק בצבעים עזים, כמו למשל אדום אש ומייק אפ בעל ברק.

נוצצים ומנצנצים

איפור ערב כדאי שיכלול מייק אפ מהסוג המוצק. רצוי לקבע אותו עם פודרה שקופה. בעצם זה יצרתן מראה פנים אצילי והוא מהווה בסיס טוב לאיפור ולתאורה המלאכותית שתהיה באירוע. הצלליות יהיו כהות ודרמטיות בשילובים מעניינים כמו למשל אפור עם סגול וכדומה. אם תרצו להוסיף צללית שלישית שתחבר בין שני הצבעים, תוכלו לעשות זאת עם צבע ביניים, דרמטי אף הוא. השתמשו בעפרון עיניים שחור כדי ליצור מסגרת לעין כולה וסיימו בריסים עבותים באמצעות מסקרה צפופה ושחורה. טיפ לשפתיים: פזרו עליהן מעט מייק פא ורק לאחר מכן מרחו את הליפסטיק. פעולה זו תבטיח לכן שפתיים בוהקת ולאורך זמן, במיוחד אם תוסיפו שכבה נוספת של ליפ גלוס שקוף. איפור ערב מסוג זה יבטיח לכן עמידות גם במצבים של מסיבת ריקודים בה תזיעו, אולם זכרו לא לנגב את הזיעה בתנועת מריחה אלא רק לטפוח קלות על הפנים עם נייר סופג שאכן, יספוג את הזיעה מפניכן וישאיר את האיפור זוהר ויפה.

איפור באמצעות מקצוענים

אם תרצו להשקיע באיפור ערב ולעשות זאת באופן מקצועי ומוקפד תוכלו תמיד לפנות למאפרת מקצועית שזהו תחום ההתמחות שלה. איפור ערב מקצועי יבטיח לכן לא רק איפור מושלם ומתאים בדיוק לאירוע ולפניכן, אלא גם טיפים כיצד לשמר אותו כזה לאורך הערב כולו, ובמה רצוי להצטייד בארנק או בתיק האיפור שלכן.