ההבדלים בין איפור כלות לאיפור רגיל

• תאורה – גני אירועים ואולמות בדרך כלל מספקים תאורה אפלולית ורכה לחתונות, אשר מטרתה היא לרכך ולעדן את פני הנוכחים. לא כך הוא המצב אצל המאפרת – היא זקוקה לתאורה חזקה, לבנה וברורה, על מנת לעשות את עבודתה באופן מדוייק ונכון. לכן, איפור כלות שנראה מוגזם וצעקני בחדר המאפרת, ישתקף לגמרי אחרת , באופן הרבה יותר מעודן וסולידי, בעיני הנוכחים בחתונה.

• עמידות האיפור – איפור כלות חייב להיות עמיד, מפני שאירוע גדול כמו חתונה מכיל בתוכו מרכיבים רבים אשר גורמים לאיפור לדהות. פניהם של זוגות מתחתנים נאלצים לספוג הרבה במהלך הערב – נשיקות, זיעה, אוכל ועוד , וזהו גורם מרכזי שיש להביא בחשבון בתחום של איפור כלות . איפור כלות אשר ייראה בולט מדי אצל המאפרת, שעות רבות לפני האירוע עצמו, ידהה לקראת עיצומו של הערב ויתמזג עם עורך – דבר אשר יעניק לו מראה טבעי יותר.

• צילום – אחת המטרות המרכזיות של איפור כלות הוא להשתקף יפה בצילומים, מפני שתמונות הן המזכרת העיקרית שתישאר לך מהחתונה, ואת תרצי שהן יהיו מושלמות. כאשר מתחתנים , יש להביא בחשבון את העובדה שפלאש של מצלמה מפחית כמעט חצי (!) מעוצמת הצבע של האובייקט. פירוש הדבר הוא, כי איפור כלות, העלול להיראות בעינייך כזועק מידי, ייראה בתמונות כאיפור הרבה יותר מעודן, אשר ידגיש באופן מחמיא את תווי פנייך.

• אווירה – כאשר את מתאפרת בנוחיות בתפאורה של בית, איפור כלות עלול להיראות לך בולט וקיצוני. אבל בחתונה שלך האווירה כולה להיה צבעונית וחגיגית. שם איפור כלות כזה ישתלב נהדר וייצור מראה הרמוני עם שאר האלמנטים של המראה שלך.

• מרחק – כאשר תתבונני באיפור שלך במראה, כמויות וגווני הצבעים ודאי ייראו לך זועקים וחזקים מידי, אבל באירוע איש לא יתבונן עלייך ממרחק קרוב כל כך. להיפך, רוב המוזמנים לחתונה יביטו בך ממרחקים די גדולים, ולכן איפור כלות, אשר יגרום לתווי פנייך לבלוט גם למרחק הוא דווקא בגדר יתרון.

לסיכום, איפור כלות הוא סוג של איפור שיש לעשותו באופן מקצועי, ובמסגרתו כדאי להתחשב כמובן בטעמך, אבל בעירבון מוגבל. בחרי מאפרת מנוסה ואיכותית, ותני לה לעשות את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב. כך תוכלי גם להיראות וגם להרגיש כמו האישה הכי יפה בעולם ביום חתונתך! שיהיה במזל!