המדריך המלא לאיפור יומיומי

חשבתן פעם על האיפור שלכן? האם אתן מתאפרות נכון? האם יש איפור נכון לקיץ ולחורף? לבוקר ולערב? לעבודה או לאירוע מיוחד? האיפור הוא חלק מאוד חשוב בהופעה של כל אישה, ולעתים אף בהופעה של כל גבר, במיוחד אם הוא מופיע בטלוויזיה ולפני קהל. אין לזלזל בחשיבות מלאכת האיפור, משום שזו מלווה אותנו החל מתקופת נערותנו ועד בגרותנו.
איפור הוא מושג מטריה לכל מני סגנונות לטיפוח הפנים: יש איפור כלות, איפור ערב, איפור לבמה, איפור תיאטרלי, איפור לקולנוע, איפור לצילומים, וגם איפור יומיומי. אז מה זה בעצם איפור יומיומי? זה אותו איפור שאת מאמצת בחיי היומיום ושאמור ללוות אותך ברוב שעות היממה כשאת בעבודה, בסידורים או מחוץ לבית.

איפור יומיומי מוצלח

על מנת להגיע לרמה מוצלח של איפור יומיומי, יש להשקיע בו. נכון שמדובר באיפור שהוא יחסית פחות מושקע ומסובב ראשים כמו איפור ערב או איפור כלות, אבל גם לאיפור הסטנדרטי שלנו יש מקום של כבוד. החוכמה בלהתאפר ביומיום היא להעניק את ההרגשה כאילו לא התאמצת יותר מדי, ושהאיפור משתלב על פנייך באופן טבעי ואורגני. זכרי: גם כדי לגרום לאפקט של "חוסר התאמצות", צריך להתאמץ.

הקדישי את הזמן הראוי לכך בבוקר

על מנת להגיע לאיפור יומיומי מוצלח, הקדישי לכך מספיק זמן בבוקר, ואל תעשי זאת כלאחר יד בין הקפה לבחירת המלתחה היומית. רבעי לעצמך רבע שעה בבוקר, המוקדשת אך ורק לזמן האיפור שלך מול המראה. מלאכת איפור שמבוצעת בנחת ולא בלחץ, היא גם הרבה יותר מוצלחת בסופו של דבר.

הקפדה על מוצרי בסיס

לא כולם יודעים, אבל הסוד לאיפור מוצלח, הוא קודם כל התשתית והבסיס. הכיני את עורך ערב קודם לכן לספיגת וקבלת האיפור: שטפי פנים ולאחר המקלחת מרחי קרם פנים ללילה. בבוקר שטפי שוב את פנייך עם סבון פנים בעל לחות ללא שומן, על מנת לסלק את שאריות השומן והלכלוך שהצטברו במהלך הלילה על הפנים מהכרית.
לאחר מכן, מרחי קרם פנים, שהוא מהווה את הבסיס לאיפור. לאחר שקרם הפנים נספג, מרחי מייק אפ ללא שומן בתנועות אחידות ועדינות על פנייך. כעת תוכלי להתחיל במלאכת האיפור של הרובד העליון. מרכיבי האיפור היומיומי הם פשוטים: מסקרה, צללית עדינה בהירה לעיניים, וליפ-גלוס שקוף או ורדרד. אם את רוצה, את יכולה גם להוסיף אייליינר בקו דק ועדין, שייתן מסגרת לעיניים, וידגיש אותן.