חשיבות התאמת איפור כלה לגוון העור

חלק בלתי נפרד מההתארגנויות ביום החתונה עובר באיפור של הכלה. בעוד שהחתן מתמקד בלבישת החליפה שלו ולעיתים אפילו בבית, הכלה לובשת שמלה, מסדרת שיער ועוברת איפור. כמו כל התארגנות כל כלה היא אחרת ותבחר בשמלה שונה, מעצב שיער שמתאים לה וכמובן גם באיפור שונה. כאשר מדובר באיפור, על המאפרת להתמחות במקצוע ולדעת לא רק כיצד לאפר יפה אלא גם כיצד לאפר כל כלה בהתאם לתנאים השונים שלה. איפור כלות יכול להבליט את הנתונים הטובים ביותר של כל כלה ולשם כך יש צורך במומחיות.

איפור לעור בהיר

עור בהיר מקבל על עצמו בקלות כל איפור. האיפור מבליט את הפנים, מבליט חלקים שונים שלו והוא חשוב מאד כדי שהעור לא ייראה חיוור עם שמלה לבנה וכמובן שעל האיפור להבליט את היופי של הכלה בתמונות. איפור כלות בהירות צריך להתבצע לפי כללים ולכן כלות בהירות עור באופן משמעותי צריכות לשאול את המאפרת מבעוד מועד מה היא מציעה לעשות כדי להכהות את העור. כיוון שלרוב הכלה לובשת שמלה לבנה, על האיפור להדגיש את הקווים החשובים של הפנים ולתת לכלה נוכחות בחלל בו היא עומדת להתחתן וכמובן על האיפור להחמיא לה בתמונות.

איפור לעור כהה

איפור כלות בעלות גוון עור כהה יש לו כללים משלו. על האיפור להשתלב במראה הכללי כמו כל איפור, אך בנוסף לכך לעיתים יש להשתמש באיפור מסוגים שונים וכמובן ישנו שימוש בגוונים שונים לחלוטין מאשר אצל כלות בהירות עור. על הכלה להתייעץ עם המאפרת מה היא ממליצה לעשות על מנת להעניק לעור שלה את המראה המחמיא ביותר שידגיש את הנתונים הטבעיים של הכלה.

איפור כלות – מה צריך לזכור

איפור כלות הוא לא עוד משימה. על המאפרת להיות מומחית בתחום ולדעת לבצע כל איפור בהתאמה אישית לכלה עצמה. לפני שבוחרים במאפרת כדאי לראות תיק עבודות קודם שלה ואם הכלה היא בעלת עור בהיר או כהה באופן קיצוני, כדאי שתבדוק כי המאפרת אכן בעלת ניסיון באיפור של סוג העור המדובר. עוד חשוב לשים לב שהאיפור יתאים לכלה ולכן ישנן כלות רבות אשר מעדיפות לבצע ניסיון איפור מספר ימים או אפילו שבועות לפני יום החתונה. עם זאת, אפילו עם מאפרת מנוסה ואם מבצעים איפור ניסיון, חשוב לזכור שיום החתונה הוא יום שונה גם מבחינת האיפור. תפקידו של האיפור הוא להדגיש את החלקים הטובים ביותר של הכלה ולשים דגש כשהכלה לבושה בשמלה. לכן, לעיתים יתכן והאיפור יהיה שונה ביום החתונה מאשר ביום הניסוי או מהתמונות אשר אותן ראתה הכלה. כלה אשר תיקח בחשבון כי יתכן והאיפור יהיה שונה במעט אך היא יכולה לסמוך על המאפרת שתעשה את עבודתה המקצועית כראוי תהיה כלה רגועה יותר ותוכל להוסיף את הפריט המחמיא ביותר, החיוך שלה.