טיפים חשובים עבור מתחתנים

  1. קודם כל, מתחתנים צריכים להכין רשימת מטלות ועניינים לטיפול לקראת יום החתונה, שבה הם יוכלו לסמן וי על כל משימה שבוצעה. הדבר יעזור לארגן את הזמן והסידורים ביעילות, מבלי לשכוח אף פרט.
  2. הצעד הבא עבור מתחתנים הוא לבחור ספקים להזמנות, קייטרינג, רכב וכו'. לא מומלץ להיפגש עם כמות גדולה של ספקים – כמות האפשרויות הזו גורמת לבלבול בקרב מתחתנים . במקום זה, כדאי לבחור רשימה מצומצמת של הספקים, אשר נראים לכם הכי מתאימים, ולהיפגש איתם. לבטח יימצא ביניהם האדם המושלם להגשמת פנטזיית החתונה שלכם.
  3. דבר נוסף, הנוגע לספקים ונותני שירות עבור מתחתנים , הוא בדיקה וסגירת המחירים. לפני שסוגרים עסקה עם ספק, כדאי לבדוק את התעודות והביטוח שיש לו, כדי למנוע אי נעימויות בגזרה הזאת למקרה שמשהו ישתבש. כמו כן, מומלץ כי מתחתנים יסגרו סופית את העלויות לפני החתונה עצמה, ויוודאו ששני הצדדים מסכימים איתן, כדי למנוע דרישות לתשלום נוסף מצד הספק לאחר מכן.
  4. על מתחתנים לבחור תפריט מגוון ועשיר לאירוע, כדי להבטיח את ההנאה של כל אורח ואורח. מומלץ להציע מספר אלטרנטיבות למנה עיקרית, למשל דגים ובשר, יחד עם מנה צמחונית עבור אורחים שיעדיפו זאת. כמו כן, לא כדאי לחזור על אותם מרכיבים במנות הפתיחה ובמנות העיקריות.
  5. דבר מאוד מרכזי בחתונה הוא בחירת הצלם. התמונות יהיו המזכרת היחידה שתישאר לכם מהיום המאושר שבו אתם מתחתנים , ולכן אסור להתפשר בתחום הזה. בחרו צלם מנוסה, בעל המלצות ופרוטפוליו מרשים, גם אם המחיר קצת גבוה. כמו כן, חשוב כי מתחתנים יתדרכו את הצלם בנוגע לאנשים החשובים שיהיו באירוע, כמו קרובי משפחה וחברים קרובים, כדי לוודא שיהיה תיעוד רב שלהם בתמונות.
  6. כאשר בוחרים תאריך עם הרב, כדאי לוודא שאין לו חתונה נוספת ביום שבו אתם מתחתנים . אתם לא רוצים שהטקס החד פעמי הזה ייעשה בחיפזון.
  7. כדאי מאוד לשכור חדר במלון ליום החתונה וליל הכלולות. זה ישדרג את האווירה וגם יקל על מתחתנים להתארגן בנוחיות ובלי הפרעות חיצוניות לקראת האירוע עצמו.
  8. טיפ חשוב מאוד עבור מתחתנים הוא לוודא הגעה של המוזמנים, אשר היתרון הגדול שלו הוא חיסכון בעלויות. דרך טובה לעשות זאת היא לבקש מחבר קרוב לעשות סבב טלפונים, שבו הוא ידבר כביכול מטעם אולם האירועים. כך מתחתנים יוכלו לדעת מי מגיע ומי לא, וגם לחסוך למוזמנים שלא באים את אי הנעימות שכרוכה בלהודיע את זה לבעלי השמחה.
  9. מומלץ עבור מתחתנים להכין בצד גם רשימה קטנה של דברים שאסור לשכוח להביא ליום החתונה, כגון: כיפות, כלי תפירה למקרה של תאונות, תעודות זהות, טבעות וכו'.
  10. והדבר האחרון והכי חשוב הוא להגיע שמחים ורגועים, עם המון מצב רוח טוב, ולהפיק מהיום המיוחד הזה את מירב ההנאה.

מתחתנים ? זה כל מה שצריך לדעת בשביל לארגן חתונה מהחלומות. תבלו לכם, ושיהיה המון המון מזל טוב!