טיפים לאיפור כלות

איפור כלות היא אמנות ומיומנות מיוחדות במינן. אף כלה אינה מוותרת על איפור כלות לערב החתונה ורוב הבנות נעזרות במאפרות מקצועיות המתמחות באיפור כלות באופן ספציפי. חשוב לדעת כי לא כל מאפרת, היא מאפרת כלות מקצועית וכדי להיחשב לכזאת יש לעבור הכשרה מיוחדת ולצבור ניסיון רב.

על מנת להיראות הכי טוב שאת יכולה בערב כלולותייך ריכזנו עבורך כאן כמה טיפים שיוכלו להקל עלייך בבחירת איפור כלות ובשיח שתנהלי עם המאפרת שלך לקראת היום הגדול.

איפור כלות מוצלח – טיפים:

טיפ הראשון הוא לבחור איך את רוצה להיראות. ישנן סגנונות איפור רבים שמתאימים לכלות, אבל עלייך לבחור את הסגנון שמתאים לך באופן אישי שמשקף את האופי והאישיות שלך יותר מכל. ניתן לבחון מתוך סגנונות איפור כלות רבים באתרי אינטרנט או במגזינים לכלות ולהתאמן בבית כדי לראות כיצד זה יראה עלייך ואיזה סגנון עדיף לך. בצורה זו תוכלי להגיע למאפרת עם דעה מגובשת לאחר שבדקת אותה בעצמך.

טיפ שני הוא להוסיף קצת יותר איפור מהרגיל. שימי לב שבתמונות נראה כאילו לנשים יש פחות איפור ממה שיש להן במציאות, ועל מנת להוציא אותך מיוחדת בערב זה מומלץ לשים קצת יותר איפור, גם למען התמונות שישארו לעד, אבל לא להגזים בכך. את המינון הנכון תדע המאפרת המנוסה לעשות גם כדי שלא ייזל לך האיפור כתוצאה מחום, זיעה וכדומה. אל תשכחי שאת עומדת להתנשק עם אין ספור אנשים שיתחככו באיפור שלך וגם כשתרקדי ותזיעי ישפיע הדבר על האיפור. דברים אלה יש לקחת בחשבון בהחלטה על מינון כמות איפור כלות.

טיפ שלישי הוא להדגיש את עצמות הלחיים ולא את כל הפנים. כל כלה רוצה להיראות זוהרת בערב חתונתה אך הבעייה יכולה להיווצר כאשר הפנים נראות יותר מידי שמנוניות בתמונות. לכן מוטב להדגיש את עצמות הלחיים ולאפשר למאפרת להשתמש בריסוס מיוחד עבור צילומי החתונה. ריסוס זה מעניק לפנייך את הזוהר הרצוי בלי מראה שמנוני.

טיפ רביעי הוא המראה הטבעי. בעת בחירת בפלטת הצבעים שבהן תרצי לעשות שימוש באיפור שלך מוטב לבחור בצבעים חמים וטבעיים כמו קרם, זהב, אפרסק, חום וורוד עדין וכדומה. צבעים ניטראליים או כאלה שניתן למצוא בטבע הם עדיפים כדי לשמור על מראה טבעי ויפה. איפור כלות המכיל צבעים אלה יאפשר לך לקבל מראה טבעי, ולא מומלץ לערבב בין צבעים חמים וקרים מידי כשמדובר על איפור כלות בכיוון הטבעי.

טיפ חמישי הוא ההכנות מראש. אל תחכי לרגע האחרון בכל הנוגע להכנות שלך לערב החתונה. הימים שלפני החתונה עלולים להיות לחוצים ומלחיצים ולכן מומלץ להתחיל בהכנות מספר שבועות לפני מועד החתונה ולבחור מאפרת מקצועית שתדע לאפר אותך במדוייק בערב החתונה בלי להיכנס להתלבטויות של הרגע האחרון. בחירה מראש של התסרוקת, האיפור, השמלה ונעלי הכלה יקלו על הכלה מאד בערב החתונה ויאפשרו לה להגיע לטקס הכלולות כשהיא נראית במיטבה ומרגישה נפלא.