טיפים נבחרים לאיפור ערב מושלם

הקפידי לשמור על לחות העור

כבסיס לכל האיפור, חשוב תחילה לוודא כי עור הפנים מספיק לח. ולכן, מומלץ לכן למרוח על העור, כמה שעות לפני מועד האיפור עצמו, קרם לחות על בסיס מים. איפור ערב או איפור כלות ייספג טוב יותר, כשמדובר בעור פנים לח.

בחרי מייקאפ איכותי ומתאים

נשים רבות, בשעה שמתאפרות, בוחרות מייק אפ בגוון שאיננו מתאים להן, ובדרך כלל בגוון כהה יותר. בחירה זו איננה נכונה, שכן משווה לעורן מראה שאיננו טבעי. ולכן, חשוב להקפיד ולבחור בגוון המתאים באופן המדויק, ככל הניתן, לגוון עורכן. בנוסף, מכיוון שאירוע נמשך בדרך כלל שעות ארוכות, חשוב לוודא כי איפור ערב זה או איפור כלות, יהיה עמיד ויראה נהדר לאורך כל הערב. ולכן, מייק אפ איכותי, עמיד ואטום יאפשר לכן ליהנות מהאיפור המושלם ביותר, ויהווה אף הוא בסיס מצוין לכל שאר תכשירי האיפור.

בחרי איפור עיניים מתאים

באיפור ערב או באיפור כלות קיימת הזדמנות ליהנות מאיפור שונה. אם אתן נוהגות להתאפר מדי יום, בחרנה איפור דרמטי יותר ובולט יותר. זוהי הזדמנות לבחור צלליות בגוונים שונים, כהים יותר, מיוחדים יותר ואלגנטיים יותר.

הקפידי על צבע שפתון מתאים

אם אתן בוחרות בצלליות כהות ומודגשות, בחרנה שפתון בגוון טבעי ועדין יותר. אם אתן מעוניינות להדגיש דווקא את השפתיים, בחרנה צלליות בגוון עדין, המתמזג באופן טבעי עם גוון צבע עורכן. מומלץ שלא להדגיש גם את העיניים וגם את השפתיים, שכן אז יתקבל איפור כבד מדי, שאיננו מתאים. בנוסף, על מנת ליהנות משפתון עמיד יותר, כדאי לכן לפדר את השפתון מעט.