טרנדים עדכניים באיפור כלות סתיו 2015

כל כלה מתכננת את יומה הגדול כך שהיא תרגיש הכי מיוחדת ויפה ביום חתונתה. היא מצפה שהיום הזה יגשים את כל ציפיותיה מהחתונה שהיא תמיד דמיינה לעצמה. נהוג לומר שהבן אדם הכי חשוב בחתונה הוא הכלה – ולכן חשוב שהיא תראה מעולה מתחת לחופה וביום שמחתה.
 
כדי שכל כלה תראה מעולה ביום הכלולות שלה, היא חייבת לשכור מאפרת מקצועית שתאפר אותה ליום הגדול. יש הרבה מאוד טרנדים עדכניים בתחום של איפור כלות, במיוחד לסתיו 2015. כל כלה שמתאפרת לקראת החתונה שלה בסתיו הקרוב יכולה לבחור להתאפר בצורה אלגנטית מאוד ואיכותית.
 

טרנד האיפור היוקרתי

הטרנדים הכי פופולאריים בתחום האיפור של כלות לקראת עונת החתונות הקרובה הם איפור בסגנון יוקרתי ואלגנטי. טרנדים אלו יכולים לכלול גם איפור עדין וטבעי או איפור שמשרה אווירה מלאכותית. מאפרת טובה תאפר את הכלה בצבעים שמתאימים לגוון העור שלה או בצבעים שמדגישים את צבע העיניים וצבע השיער שלה.
 

הסוד נמצא בניגודים

טרנד פופולארי נוסף הוא טרנד הניגודים. בסגנון זה, יש להשתמש במייק-אפ בהיר, ולהדגיש את העיניים באפקט כהה מעושן. בניגוד לגווני החום ששלטו ביד רמה במשך הרבה שנים, נראה שכיום השחור והאפור תופסים את אור הזרקורים. אם מחליטים לאפר את העיניים בגוון כהה, יש לצבוע את השפתיים בגוון יותר עדין ובהיר. לעומת זאת, אם מחליטים לתחום את העין בצורה עדינה יותר כמו שימוש באייליינר, אפשר "להתפרע" עם השפתיים ולצבוע אותן בגוון אדום דומיננטי.
 

איפור כלות: למה כל כלה חייבת להשקיע באיפור שלה?

איפור כלות הוא נושא שמתפתח ומתרחב בכל עונת חתונות. כל כלה חייבת להשקיע באיפור שלה. חתונה היא אחד האירועים הכי חשובים בחיים של כל זוג. כל אישה רוצה להיראות במיטבה בחתונה שלה.
 
איפור כלות נועד לאפשר לכל כלה להיראות זוהרת וקורנת ביום המיוחד שלה. יש הרבה מאוד שיטות איפור ודרכים לאפר כלות באופן מחמיא. האיפור כולל טיפול מקיף בכל חלקי הפנים וגם התאמה של מראה העיניים למראה השפתיים והלחיים מבחינת הצבע, הגוון והקומפוזיציה.
 

איפור כלות: למה כדאי לכלות לשכור מאפרת מקצועית?

איפור כלות שונה מאוד מאיפור יומיומי. כאשר כלה רוצה להתאפר היא לא יכולה לעשות זאת ברמה גבוהה לבדה או בעזרת חברה טובה. איפור כלות צריך להיות איכותי ויפה יותר מסתם איפור ליום-יום או ליציאה לפאב. בדיוק בגלל זה, לכלות תמיד כדאי לשכור את שירותיה של מאפרת מיומנת ומקצועית שתוציא אותה הכי טוב שאפשר, תוך ביטוי חיצוני מיטבי של אופי הכלה והעדפותיה.